فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه مازندران خواستار شد

ضرورت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش در روزهای پایانی هفته جاری و لغزنده بودن جاده‌ها، همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است.

ضرورت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای مواصلاتی مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، جعفر محمدنژاد امروز  در ساری با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز در شب گذشته اظهار کرد: همچنین در محور کندوان به دلیل حجم زیاد خودروها تردد کند بوده ولی وضعیت ترافیک به صورت عادی و روان جریان داشت.

    وی با اشاره به بارش باران در محور هراز، گفت: صبح روز گذشته در محور کندوان شاهد بارش برف خفیف بودیم.

    رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش در روزهای پایانی هفته جاری و لغزنده بودن جاده‌ها همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌ مناسبت ایام اربعین حسینی در محورهای مازندران اشاره کرد و افزود: تردد موتورسیکلت روزهای سه‌شنبه 10، چهارشنبه 11، پنج‌شنبه 12 و جمعه 13 آذر ماه جاری در تمام بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

    رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 13 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 14 آذرماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:30 روز جمعه 13 تا ساعت دو بامداد روز شنبه 14 آذر ماه جاری از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‎سمت کرج به‎صورت یک‌طرفه است.

    محمدنژاد به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، تصریح کرد: تردد انواع کامیون از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه 10، چهارشنبه 11، پنج‌شنبه 12 و جمعه 13 آذرماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

    وی بیان کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه 10 و جمعه 13 آذرماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

    محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

    وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو