فونیکسریمکسبهتام

افزایش ورود زائران از امشب

آخرین وضعیت ترافیکی در مهران

عصر خودرو- رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی مرزهای مهران، شملچه و چزابه، گفت: پیش بینی می کنیم که از امشب ورود زائران به کشور افزایش یابد.

آخرین وضعیت ترافیکی در مهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، یاسر خالدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی مرزهای ایران با کشورعراق، گفت: حجم قابل توجهی از زائران امروز وارد مرز مهران شدند و جاده های منتهی به مرزها در استان ایلام و محور مهران به سمت ایلام با ترافیک سنگینی مواجه است.

    وی با بیان اینکه محور مهران به ایلام و ایلام به سرابله ترافیک سنگینی را دارد، افزود: سرعت متوسط در محور مهران به ایلام با 55 درصد کاهش به 40 کیلومتر بر ساعت و در محور ایلام به سرابله متوسط سرعت با کاهش 20 درصدی به 70 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

    رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها ادامه داد: تا 5 کیلومتر بعد از مرز مهران، به دلیل وجود پارکینگهای متعدد و پارک خودروها در کنار جاده، عرض محور کاهش یافته که همین موجب گره های ترافیکی در این محور شده است.

    خالدی با بیان اینکه از مرز مهران به سمت شهر مهران که 13 کیلومتر طول دارد، ترافیک روان است، اظهار داشت: در این محور فقط وسایل نقلیه عمومی امکان تردد دارند، بنابراین این محور ترافیک روان دارد.

    وی با اعلام اینکه مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند، می توانند از پایانه مرزی مهران سوار اتوبوس های بین شهری شوند، گفت: هموطنانی که خودرو آنها در شهر مهران پارک شده است، می توانند با استفاده از اتوبوسهای شهری که در پایانه حضور دارند، خود را به شهر مهران برسانند.

    رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها ادامه داد: در پایانه مرزی شلمچه و چزابه تردد به صورت روان جریان دارد و مشکل خاصی داریم و ظرفیت پایانه ها در این دو شهر، گنجایش مسافران را دارد.

    افزایش ورود زائران از امشب

    خالدی با اشاره به اینکه امروز در عراق روز اربعین است، بنابراین پیش بینی داریم که حجم زیادی از زائران امشب وارد کشور شوند، اظهار داشت: پیش بینی ما این است که از ساعت 10 امشب، زائران زیادی وارد کشور شوند.برهمین اساس، خواهشمندیم که صبر و تحمل بیشتری داشته باشند و در طول مسیر در بین خطوط رانندگی کنند.

    وی افزود: متاسفانه برخی از رانندگان ایجاد بی نظمی می کنند که این رعایت نکردن اصول ایمنی منجر به گره های ترافیکی شدید در این محور شده است، ضمن آنکه می تواند منجر به تصادف هم شود.

    رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها به آخرین وضعیت جوی در استانها اشاره کرد و گفت: استانهای کرمانشاه، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و استان مازندران بارش باران پیش بینی شده که در ارتفاعات آذربایجان غربی، کردستان و مازندران در گردنه ها به صورت برف است.

    خالدی، وضعیت ترافیکی در سایر محورهای کشور را روان توصیف کرد وافزود: ترافیک در محورهای شمالی کشور هم روان است و فقط در مرز مهران با ترافیک سنگین مواجه هستیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو