فونیکسریمکسبهتام

تشریح عملیات امداد و نجات؛

۱۲ استان درگیر برف و کولاک ورهاسازی ۷۱۵ خودرو

عصر خودرو- معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام جزئیات عملیات برف و کولاک در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: به دنبال متاثر شدن ۱۲ استان از برف و کولاک خدمات امدادی لازم به ۲ هزار و ۵۰۰ تن از هموطنان ارائه شد.

۱۲ استان درگیر برف و کولاک ورهاسازی ۷۱۵ خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسین درویشی با اشاره به اینکه 12 استان آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران و همدان در 24 ساعت گذشته تحت تاثیر برف و کولاک بوده است، عنوان کرد: بر این اساس در 37 شهرستان این استان‌ها خدمات امدادی لازم به 2 هزار و 500 تن ارائه شد.

    وی با اشاره به اسکان اضطراری 570 تن از متاثران برف و کولاک، تصریح کرد: به علاوه خدمات لازم به 5 مصدوم ارائه و 2 تن به مراکز درمانی منتقل و 3 تن سرپایی درمان شدند.

    معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات رهاسازی 595 دستگاه خودرو از برف، اظهار کرد: به‌ منظور ارائه خدمات به متاثران 52 تیم عملیاتی شامل 212 امدادگر و نجاتگر با 53 خودروی عملیاتی بکار گرفته شد.

    وی گفت: بر این اساس 150 تخته پتو، 280 بسته غذایی، 560 بطری آب معدنی، 220 قوطی انواع کنسرو، 150 قرص نان، 20 کیلوگرم خرما، 550 بسته بیسکویت میان متاثران توزیع شد.

    درویشی همچنین با اشاره به مجموع عملیات برف و کولاک در 2 روز گذشته، گفت: در مجموع 2 روز گذشته 14 استان از برف و کولاک متاثر شده و خدمات لازم به 2 هزار و 700 متاثر در 41 شهرستان این استان‌ها ارائه شد.

    وی با اشاره به اسکان اضطراری 660 تن در 2 روز گذشته، افزود: به علاوه عملیات رهاسازی برای 715 دستگاه خودرو از برف انجام شده و 68 تیم عملیاتی با بکارگیری  69 دستگاه خودروی عملیاتی در این زمینه فعال بودند.

    به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات به منظور ارائه خدمات مناسب به متاثران از برف و کولاک، 180 تخته پتو، 280 بسته غذایی، 640 بطری آب معدنی، 250 قوطی انواع کنسرو، 180 قرص نان، 25 کیلوگرم خرما و 650 بسته بیسکویت میان متاثران توزیع شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو