فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

چالوس یک‌طرفه می‌شود

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از یک طرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز خبر داد.

چالوس یک‌طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: درحال حاضر برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در اکثر محورهای استان مازندران بارش باران گزارش شده است، که لازم است رانندگان هنگام تردد از محورهای این استان قوانین مربوط به رانندگی در شرایط بارانی را رعایت کنند.

    وی با بیان اینکه در جاده‌های کشور مشکل جوی خاصی گزارش نشده است، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در محور مهران - ایلام در استان ایلام و محور همیل به اسلام‌آباد در استان کرمانشاه نیز ترافیک نیمه‌سنگین است، اما در خروجی مرزهای چذابه و شلمچه مشکلی وجود ندارد و تردد به شکل روان انجام می‌شود.

    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از ترافیک نیمه سنگین در محدوده مرزن آباد محور چالوس خبر داد و گفت: در محدوده پارک جنگلی آمل در محور هراز و محدوده شیرگاه در محور سواد کوه نیز ترافیک نیمه سنگین است.

    رحمانی از یک‌طرفه شدن جاده چالوس نیز خبر داد و گفت:‌ از ساعت 14 امروز تردد از کرج به سمت چالوس ممنوع شده و از ساعت 17 امروز نیز حرکت خودروها در جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران به صورت یک‌طرفه انجام خواهد شد.

    وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همینطور امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو