فونیکسریمکسبهتام

۳۰دستگاه خودرو گرفتار در برف جاده اشنویه به ارومیه نجات یافتند

عصر خودرو-رئیس اداره راه و شهرسازی اشنویه گفت: با تلاش ماموران راهداری و دیگر نیروهای امدادی این شهرستان، بیش از ۳۰ دستگاه خودرو که در برف و کولاک شدید در مسیر اشنویه به ارومیه گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

۳۰دستگاه خودرو گرفتار در برف جاده اشنویه به ارومیه نجات یافتند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، کریم عبدالله پور روز جمعه  افزود: این خودروها به علت بارش شدید برف و کولاک شدید از شب گذشته تا صبح امروز جمعه در مسیر اشنویه به ارومیه و اغلب در گردنه 'خروشو' گرفتار شده بودند که با حضور به موقع نیروهای راهداری و امدادی نجات داده شدند.
    وی بیان کرد: بارش برف از عصر روز پنجشنبه در این شهرستان آغاز و تا بامداد امروز جمعه همچنان تداوم داشت.
    وی اضافه کرد: خودروهای عبوری از این مسیر اغلب فاقد تجهیزات اولیه زمستانی بودند که همین امر موجب بروز مشکلات زیادی در تردد در مسیرهای برفگیر این شهرستان شد.
    عبدالله پور ارتفاع برف در این محور را بیش از 20 سانتیمتر و در مسیرهای منطقه مرگور بیش از 30 سانتیمتر اعلام کرد و گفت: بارش برف و کولاک شدید برف در این مسیر باعث کاهش دید رانندگان شده و تردد خودروها را با کندی مواجه ساخته بود.
    عبدالله پور افزود: با وجود این بارش ها که با کولاک در بیشتر مسیرهای برون شهری و روستایی در این شهرستان همراه بود، با تلاش راهداران مستقر در این مسیرها، کلیه راههای ارتباطی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
    رئیس اداره راه و شهرسازی اشنویه اضافه کرد: به علت تداوم بارش ها در روزهای آینده، رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را دارند سعی کنند تا در صورت تردد در مسیرهای برفگیر و کوهستانی، خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر امکانات ایمنی مجهز سازند.
    اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و 75 کیلومتری مرکز استان در مرز ایران با کشورهای عراق و ترکیه در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو