فونیکسریمکسبهتام

درخواست سردار مومنی از زائران حسینی برای بازگشت به کشور

عصر خودرو- جانشین ناجا با اشاره به روانی ترافیک بازگشت زائران حسینی از مرز چذابه و شلمچه از آنان خواست که این دو پایانه مرزی را برای بازگشت به کشور انتخاب کنند.

درخواست سردار مومنی از زائران حسینی برای بازگشت به کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار اسکندر مومنی با حضوردر جمع خبرنگاران در مرز چذابه گفت: بیش از 50 درصد زائران حسینی از سه مرز مهران ، چذابه و شلمچه به کشور بازگشته اند و پیش بینی می شود ظرف چند روز آینده بقیه زائران نیز بازگردند البته شرایط بازگشت از مسیرهای چذابه و شلمچه روان تر است و به زائران توصیه می کنیم که این مسیرها را برای باگشت به کشور انتخاب کنند.

     

    مومنی با اشاره به اینکه استان خوزستان راه های متعددی از جمله خطوط ریلی دارد، گفت: ورود زائران به کشور و تردد آنان در این استان نسبت به مهران روان تر است.

     

    جانشین فرمانده ناجا از ترافیک سنگین مسیر مهران خبر داد و گفت: از آنجا که جاده صرفا به ایلام محدود می شود، بیشتر زائران این مسیر را انتخاب کرده بودند همچنین بارندگی روزهای اخیر، دلایل این ترافیک سنگین است.

     

    مومنی افزود: مهران از نظر مسافت نزدیک تر از چذابه و شلمچه است؛ اما در مجموع، زمان ورود زائران به کشور در مهران طولانی تر از دو مرز چذابه و شلمچه خواهد بود. بنابراین از زائرانی که با خودروی شخصی خود به ایلام و مهران نیامده اند بهتر است مسیر چذابه و شلمچه را برای بازگشت به کشور انتخاب کنند.

     

    به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش سایت پلیس، مومنی به هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان عراقی برای انتقال زائران با وسایل حمل و نقل عمومی از داخل کشور عراق به سه مرز چذابه، شلمچه و مهران خبر داد و افزود: همه مسئولان هر آنچه که در توان داشتند برای راحتی زائران عزیز انجام دادند.

     

    جانشین فرمانده ناجا با اشاره به برخی مشکلات از جمله صادر نشدن ویزا برای همه زائران و مشکلات زیر ساختی در مهران گفت: طبیعی بود که تعداد زائران نسبت به سال قبل بیشتر باشد و مشکلات در مهران هم بیشتر دیده شده و اگر ظرفیت صدور ویزا در این شهر وجود داشت زائران بیشتری راهی عتبات عالیات می‌شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو