فونیکسریمکسبهتام

اعلام محدودیت های ترافیکی کردستان

عصر خودرو- بارش برف از ساعت سه بامداد امروز یکشنبه در استان کردستان آغاز شده است و پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان نشان می دهد که این موج بارشی تا روز دوشنبه در کردستان ادامه خواهد داشت.

اعلام محدودیت های ترافیکی کردستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،، بارش برف پائیزی در استان کردستان از ساعت سه بامداد امروز در سراسر استان آغاز شده است و به همین دلیل امروز یکشنبه میزان بارش ها به سطحی رسید که مدارس شماری از شهرستان های استان کردستان را به تعطیلی کشاند.

    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کردستان بارش برف در استان طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت و در بعضی از مناطق استان، میزان بارش ها بین 10 تا 30 میلیمتر خواهد رسید.

    میزان بارش ها در شماری از شهرستانهای استان کردستان از جمله سنندج، کامیاران، بیجار و دیواندره باعث تعطیلی مدارس در نوبت صبح دو مقطع ابتدایی و راهنمایی شده است.

    هم اکنون ترافیک سنگین در بعضی از مسیرهای داخل شهری در استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج مشاهده می شود و مردم برای حضور در محل کار با مشکل مواجه شده اند و میزان خودروهای عمومی در سطح شهرهای استان به ویژه سنندج کم است.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان با اشاره به وضعیت جاده های برون شهری این استان گفت: در حال حاضر و با حضور تیم های برف روبی و راهداری تردد در تمامی مسیرهای اصلی استان کردستان جریان دارد.

    محمدراشد مدرس گرجی بیان کرد: عبور و تردد در گردنه های صعب العبور استان کردستان به دلیل بارش برف و همچنین یخ زدگی سطح جاده نیازمند زنجیر چرخ است و به همین دلیل مردم باید مسائل ایمنی را در این معابر رعایت کنند.

    وی از اعلام محدودیت تردد وسائل نقلیه سنگین باری در بعضی از مسیرهای استان کردستان خبر داد و افزود: مسیر سنندج – مریوان، سنندج - کامیاران و سنندج – دهگلان تردد تریلرهای باری ممنوع است.

    در همین حال رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: تردد در معابر اصلی استان کردستان جریان دارد ولی به همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در گردنه های استان لازم است.

    رمضان نادری ادامه داد: در حاضر حاضر در اکثر شهرهای استان کردستان بارش برف گزارش شده است و به همین دلیل ترافیک سنگین در داخل شهرها به ویژه سنندج نیز گزارش شده است.

    وی ضمن توصیه به رانندگان وسائل نقلیه برای رعایت قوانین و مقررات رانندگی، افزود: به دلیل یخ زدگی سطح معابر لازم است که احتیاط در دستور کار رانندگان وسائل نقلیه قرار گیرد تا شاهد وقوع تصادف نباشیم.

    هم اکنون شهر سنندج به ویژه در هسته ای مرکزی با ترافیک سنگین مواجه است و اکثر معابر شیب دار این شهر نیز به دلیل یخ زدگی و بارش برف مسدود شده اند.

    مردم و رانندگان وسائل نقلیه صبح امروز در تماس با برنامه صبحگاهی رادیو کردستان از کمبود خدمت رسانی از سوی شهرداری سنندج انتقاد داشتند و خواستار حضور نیروهای امدادی و خدماتی شهرداری برای نمک پاشی و همچنین برف روبی معابر شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو