فونیکسریمکسبهتام

تردد از گردنه اسدآباد همدان با زنجیر چرخ امکان پذیر است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: تردد از گردنه سخت گذر اسدآباد در استان همدان تنها در صورت استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد از گردنه اسدآباد همدان با زنجیر چرخ امکان پذیر است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی شاکری افزود: با توجه به ریزش برف و توام با کولاک زمینی در گردنه اسدآباد شاهد کندی تردد در این مسیر هستیم.
    وی اضافه کرد: مه غلیظ موجود در این جاده وسعت دید افقی رانندگان را به کمتر از 50 متر رسانده است که این امر ضرورت استفاده از چراغ خودرو و حرکت با سرعت مطمئنه را بیشتر می کند.
    وی بیان کرد: هم اینک عوامل پلیس راه در گردنه اسدآباد مستقر بوده و به هیچ وجه اجازه تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ را نمی دهند.
    رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: ورود خودروهای فاقد زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن به این گردنه موجب متوقف شدن خودروی آنها در گردنه و مسدود شدن مسیر می شود.
    سرهنگ شاکری تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ حتی در صورت مساعد بودن شرایط جوی الزامی است و پلیس نه تنها از تردد خودروهای فاقد زنجیر جلوگیری کرده بلکه راننده متخلف را اعمال قانون نیز می کند.
    وی توصیه کرد: رانندگان در صورت مواجهه با کندی حرکت یا انسداد مسیر از انحراف به چپ و تردد در مسیر مقابل پرهیز کنند چون این اقدام امکان تردد خودروهای امدادی و راهداری را سلب کرده همچنین موجب مسدود شدن طولانی مدت جاده و اتلاف وقت شهروندان می شود.
    وی اظهار کرد: امروز هیچ گونه سانحه فوتی رخ نداده است تنها یک مورد واژگونی مینی بوس فاقد مسافر گزارش شده که این سانحه هم خسارتی بوده است.

    ** ریزش برف در گردنه های همدان ادامه دارد
    مسئول مرکزمدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: ریزش برف که از ساعت چهار بامداد یکشنبه درنقاط مختلف استان آغازشده به صورت متناوب درگردنه های این استان همچنان ادامه دارد.
    بابک گردان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با ریزش برف و وزش باد در گردنه های اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، ملایر و کبودراهنگ راهداری کار برف روبی و نمک پاشی را انجام داده است و درحال حاضر ازنظر ترافیکی همه محورهای استان باز است و تردد در آن جریان دارد.
    وی با بیان اینکه نمک پاشی و برف روبی اولویت در راههای اصلی استان است، گفت: پس از راههای اصلی نیروی های راهداری راه های روستایی که برف گیر هستند را سرکشی می کنند اما تاکنون گزارشی مبنی بر بسته شدن هیچ راه روستایی اعلام نشده است.
    گردان اضافه کرد: خودروها، تجهیزات و نیروی انسانی راهداری و راهدارخانه استان همدان همزمان با سرمای هوا فعالیت خود را آغاز کرده و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.
    بر اساس پیش بینی هواشناسی استان همدان با تقویت موج بارندگی در بیشتر نقاط استان همدان از روز یکشنبه ریزش برف پیش بینی شده و اوج شدت کاهش دما در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می شود و در مناطق سردسیر استان دما به 20 درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.
    استان همدان پنج هزار و 111 کیلومتر انواع راه دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو