فونیکسریمکسبهتام

سرمای شدید غرب را احاطه کرد

اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی

عصر خودرو- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: به دلیل بارش شدید در ۸ استان احتمال بروز مشکلاتی چون اختلال در تردد و مسدود شدن جاده‌ها پیش بینی می‌شود.

اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، احمدی کارشناس سازمان هواشناسی  در خصوص وضعیت جوی امروز کشور اظهار کرد: امروز بیشترین بارندگی‌ها در استان‌های گیلان، غرب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، کردستان، استان‌های دامنه‌های زاگرس از جمله چهار محال‌ و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شود.

    وی در ادامه تاکید کرد: در مناطق وسیعی از غرب کشور این بارندگی‌ها اتفاق می‌افتد، اما به دلیل شدت بارندگی‌ها در مناطق ذکر شده احتمال بروز مشکلاتی چون مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد مناطق سردسیر در نظر گرفته شده است.

    کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: هر چند این سامانه بارشی به تدریج از میزان بارندگی‌هایش برای روزهای میانه هفته و پایان هفته کاسته می‌شود، اما همچنان هوای سرد و زمستانی تا پایان هفته بر روی کشور ماندگار است.

    احمدی با بیان این که امروز بخش‌های از جنوب شرق کشور با پدیده غالب وزش باد شدید همراه است، افزود: بارندگی به جز سیستان و بلوچستان در باقی استان‌های کشور برای امروز دور از انتظار نیست.

    وی تاکید کرد: امروز بر کل نیمه غربی، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران و به تدریج مرکز و شرق کشور بارندگی اتفاق می‌افتد.

    کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای امروز پایتخت تصریح کرد: آسمان پایتخت امروز ابری و برای آن برف و باران پیش بینی می‌شود و دما در گرم‌ترین حالت 7 درجه بالای صفر و برای امشب و فردا صبح دمای هوای پایتخت نشینان به درجه‌ی از وضعیت منفی می‌رسد.

    گفتنی  است؛ سامانه بارشی به طور کامل غرب و شمال غرب را در بر گرفته به طوری که بخش‌های از مرکز سواحل شمالی، مناطق وسیعی از غرب کشور در احاطه برف و باران قرار گرفته‌ و بارش برف مدارس برخی شهرهای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و کرمانشاه را به تعطیلی کشانده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو