فونیکسریمکسبهتام

پس پلیس راهور ناجا:

خودروهای زائران به تجهیزات ایمنی و زمستانی تجهیز شود

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به زائران به خصوص مالکان خودروهای شخصی که از مهران عازم شهرهای خود هستند، توصیه کرد: خودروهای شخصی حتما به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز باشند.

خودروهای زائران به تجهیزات ایمنی و زمستانی تجهیز شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار تقی مهری با اشاره به بارش نزولات آسمانی در اغلب استان های کشور و نیز ریزش برف در نقاط کوهستانی خوزستان و نیز استان ایلام گفت : مسیر ایلام به سمت کرمانشاه و همدان و همچنین سایر شهرهای کوهستانی این استان برفی است.

    وی به بارندگی شب گذشته شهر مهران اشاره کرد و گفت: هوای امروز این شهر، آفتابی است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به زائران به خصوص مالکان خودروهای شخصی که از مهران عازم شهرهای خود هستند، توصیه کرد: رانندگان خودروهایشان به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز شود؛ در غیر این صورت حتما در اولین فرصت آن را تهیه کنند.

    سردار مهری با بیان اینکه گردنه اسدآباد، امروز کولاک و برفی است، گفت: مسیرهای ایلام به سمت کرمانشاه به علت داشتن جاده های کوهستانی، برف گیر است؛ همچنین در بسیاری از استان ها به علت ریزش باران، جاده ها لغزنده است بنابراین به رانندگان عزیز توصیه می کنیم ضمن توجه به توصیه های پلیس با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره آخرین وضعیت راههای مواصلاتی مهران به ایلام، گفت: همچنان شاهد موج بازگشت زائران حسینی به داخل کشور هستیم.

    وی به کمبود اتوبوس در شهر مهران طی دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: به همت مسئولان 100 دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف کشور به این پایانه فرستاده شده است.

    سردار مهری به برنامه ریزی های پلیس برای انتقال زائران از مهران به شهرهایشان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر محور مهران - ایلام وضعیت ترافیک مناسبی دارد اما به علت بارندگی و نیز لغزنده بودن جاده در بعضی از پیچ ها ترافیک نیمه سنگین است، در مجموع مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو