فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت رفت و آمد خودروها در جاده قدیم مشهد - نیشابور

عصر خودرو- رئیس پلیس راه خراسان رضوی از ممنوعیت رفت و آمد خودروها در جاده قدیم مشهد - نیشابور در ایام سالروز شهادت امام رضا(ع) و رسول اکرم(ص) خبر داد .

ممنوعیت رفت و آمد خودروها در جاده قدیم مشهد - نیشابور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد صفایی روز یکشنبه در نشست خبری تمهیدات ترافیکی ایام پایانی صفر افزود: با هدف محدود نمودن این مسیر برای زائران پیاده دهه آخر صفر جاده قدیم مشهد - نیشابور تا محدوده ملک آباد از روز هجدهم آذر ماه جاری مسدود است.
    وی گفت: خودروهایی که قصد استفاده از این مسیر را دارند باید از آزادراه شهید شوشتری رفت و آمد کنند.
    رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: جاده قدیم مشهد - نیشابور با توجه به افزایش حجم ورودی زائران پیاده طی روزهای هفدهم و هجدهم آذرماه جاری مسدود خواهد شد.
    وی با اشاره به افتتاح قطعه های نخست و دوم پیاده راه زائران بارگاه منور رضوی در مسیر نیشابور ادامه داد: این پیاده راه از مسجد اهل البیت(ع) در کیلومتر 45 نیشابور به طول 22 کیلومتر در مدت زمان شش ماه احداث و به بهره برداری رسید.

    * فعالیت 270 دوربین نظارت تصویری
    مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این نشست خبری با اشاره به راه اندازی توقفگاههای موقت خودرو در هسته مرکزی این طی دهه آخر صفر گفت: برای داشتن ترافیکی روان در این ایام ستاد بحران در مرکز کنترل ترافیک با حضور دستگاههای خدمت رسان تشکیل شده است.
    مهدی امامی میبدی با اشاره به فعالیت 270 دوربین نظارت تصویری و 110 دوربین ثبت تخلفات در سطح شهر مشهد افزود: به صورت شبانه روزی وضعیت ترافیکی شهر و تخلفات شهروندان رصد می شود.
    وی ادامه داد: سعی بر این است که این ایام بدون کمترین مشکل و گره ترافیکی سپری شود.
    کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد در طول روزهای پایانی ماه صفر پذیرای افزون بر سه میلیون زائر و مسافر است و در این ایام بطور متوسط بیش از یک میلیون و دویست هزار خودور در سطح شهر رفت و آمد می کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو