فونیکسریمکسبهتام

کدام جاده ها مسدود است؟

بارش برف و باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور

عصر خودرو- برف و کولاک چندین استان کشور را در برگرفت و با توجه به بارش برف و باران محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مختلف اعلام شد.

بارش برف و باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: محورهایی که به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود شده است بدین شرح است:

    استان همدان، آزاد راه همدان- تهران، استان زنجان محورهای زنجان به دندی، زنجان به چورزق، زنجان به طارم،استان کردستان محورآورامان به پاوه،

    استان آذربایجان شرقی آزاد راه بستان آباد به زنجان،استان قزوین محورهای قزوین به همدان، قزوین به زنجان، جاده قدیم قزوین به رشت و آزاد راه قزوین به رشت،استان البرز محور شمشک به دیزین،استان گیلان محور تونل به خلخال، در شرق استان تهران محور هراز از ساعت 4 صبح امروز،استان البرز محور کرج به چالوس از ساعت 5:40 دقیقه صبح امروز،محور فیروز کوه در شرق استان تهران از ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز،محور سمنان به دامغان در استان سمنان از ساعت 8 صبح مسدود شده است.


    وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه تهران- کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

    سرهنگ رحمانی گفت: در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران،سمنان،زنجان،قزوین،قم،کردستان، همدان در اکثر محورها خراسان رضوی محور قوچان، فارس محور آباده به شیراز، کرمان محور زرند به کرمان،گلستان، محور توسکستان، گیلان محورهای ماسوله و دیلمان و مازندران ارتفاعات محورهای هراز، کندوان و فیروز کوه بارش برف و در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، گلستان، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای ترافیکی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است


    ضمن آنکه در استان‌های گیلان محور اسالم به خلخال و لرستان محور خرم آباد به پل زال به علت یخبندان و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

    بارش برف در 10 استان کشور

    سرهنگ اسفندیاری جانشین فرمانده پلیس راه کشورگفت: محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، آزادراه همدان - ساوه، بستان‌آباد - زنجان، قزوین - همدان،‌ قزوین - زنجان، قزوین - رشت، زنجان - دندی، زنجان - طارم، اورامان - پاوه و شمشک - دیزین به علت بارش برف سنگین، یخبندان و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

    وی افزود: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، سمنان، زنجان، قزوین، قم، کردستان و همدان بارش برف همچنان ادامه دارد.

    جانشین فرمانده پلیس راه کشور از هموطنان خواست که از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند زیرا در اکثر محورهای کشور شرایط جوی به گونه‌ای است که رانندگی به سهولت انجام نخواهد شد.

    اسفندیاری تاکید کرد که از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری خواهد شد و لازم است که رانندگان ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی، با احتیاط و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.


    تصادف زنجیره ای 15 خودرو در جاده کنگاور

    تصادف زنجیره ای خودروها در حوالی روستای رحمت آباد واقع در محور کنگاور - اسدآباد حدود ساعت 17 عصر یکشنبه اتفاق افتاد که منجر به مصدومیت 6 نفر شد.

    پیمان پاکزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگاور گفت: مرکز فوریت های پزشکی کنگاور برای امدادرسانی و انجام اقدامات اولیه درمانی به سرعت در محل حادثه حاضر شد و مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

    وی اضافه کرد: همه مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده و از بیمارستان ترخیص شده اند.

    پاکزاد از تلاش های شبانه روزی تیم فوریت های پزشکی شهرستان کنگاور که در ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) جهاد گونه تلاش می کنند قدردانی کرد.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگاور اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بربارش شدید برف و کاهش دما و لغزنده بودن جاده ها در ساعات آینده رانندگان با سرعت مجاز رانندگی کرده و از سبقت های بی مورد پرهیز کنند.

    آزاد راه کنگاور - اسدآباد (محور کرمانشاه - همدان) از محورهای پرتردد و پرترافیک غرب کشور محسوب می شود.

    شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 84 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و411 کیلومتری تهران واقع شده است.
     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو