فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

محورهای کوهستانی خراسان شمالی لغزنده است

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با آغاز بارش برف پاییزی، گردنه ها و محورهای کوهستانی ومرتفع این استان لغزنده است.

محورهای کوهستانی خراسان شمالی لغزنده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد مشتری گفت: با آغاز بارش باران و برف در نقاط مختلف این استان، گردنه‌ها و ارتفاعات این استان به ویژه گردنه اسدلی در محور بجنورد - اسفراین و امین الله در مسیر بجنورد - آشخانه لغزنده و تردد وسایل نقلیه در ساعات آینده احتمالا نیازمند داشتن زنجیر چرخ خواهد بود.

    مشتری تصریح کرد: با ادامه بارش برف و باران و مه آلود بون برخی از مناطق کوهستانی و لغزندگی سطح جاده ها، لازم است تا رانندگان علاوه بر رعایت احتیاط و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و ازتوقف خودرودر حاشیه جاده به دلیل مه گرفتگی و احتمال برخورد با سایر خودروها، خودداری کنند.

    وی افزود: به رغم بارش برف تردد در تمامی محورهای این استان و لغزنده بودن سطح جاده‌های، هم اکنون تردد وسایل نقلیه بدون مشکل در جریان است.

    وی با تأکید بر رعایت ضوابط و مقررات به ویژه حفظ فاصله طولی با خودروهای جلویی، افزود: رانندگان عبوری می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 05832261000 مرکز مدیریت راه های این استان و یا 141، مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.

    همچنین براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی، بارش برف که از صبح امروز در بیشتر نقاط این استان از جمله شهرستانهای جاجرم، گرمه، بجنورد، شیروان، فاروج، اسفراین وآشخانه آغاز شده احتمالا تا فردا عصر ادامه دارد.

     استان خراسان شمالی پنج هزار و 631 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی و 21 گردنه خطرناک دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو