فونیکسریمکسبهتام

پاکسازی معابر از برف و یخ زدگی در سطح مناطق ۲۲ گانه

افزایش ساعت پیک ترافیک به دلیل بارش برف صبحگاهی

عصر خودرو- همزمان با بارش برف در ساعات نخست سحرگاه امروز اقدامات ترافیکی و خدماتی، پاکسازی معابر از برف و یخ زدگی در سطح مناطق ۲۲ گانه با حضور تمامی شهرداران مناطق تهران و عوامل ترافیکی و خدماتی آغاز شده و همچنان ادامه دارد .

افزایش ساعت پیک ترافیک به دلیل بارش برف صبحگاهی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، شهرام جباری زادگان گفت: با توجه به اینکه پیش بینی بارش برف از روز گذشته اعلام شده بود، تمامی نیروهای حوزه ترافیک و خدمات شهری بویژه در پهنه شمالی و غربی، شهر تهران در آماده باش کامل بودند، بطوریکه با بارش برف در ساعات اولیه سحرگاه، شهرداران مناطق، شهرداران نواحی، عوامل خدمات شهری و ترافیک شهرداری مشغول به کار شدند .

    وی با بیان اینکه از ساعت 4.15 دقیقه سحرگاه امروز بارش برف در شهر تهران بویژه مناطق شمالی و غربی تهران شدت گرفته است، گفت : در سه منطقه 1 ، 2، 3، حضور و تلاش همکاران بیشتر بوده و همچنان ادامه دارد، در عین حال با توجه به وضعیت معابر و بارش برف در مناطق 5 ، 21 ، 22 تلاش عوامل ترافیکی و خدماتی شهر، بیشتر بوده است .

    به گفته جباری زادگان تمامی معابر شریانی درجه یک ، با استفاده از مواد یخ زدا ( سی ام آ ) به جای نمک و در مواردی همراه با نمک پاکسازی از برف و یخ شده اند .

    مدیر روابط عمومی سازمان ترافیک گفت: بطور حتم پاکسازی معابر شریانی درجه یک در اولویت نخست و معابر فرعی و کوچه ها در اولویت دوم مورد اقدام قرار گرفته اند .

    وی با اشاره به اینکه از شب گذشته وضعیت ترافیکی شهر با استقرار مدیران ستادی حوزه ترافیک در مرکز کنترل ترافیک و از طریق نظارت تصویری مدیریت شده است، گفت : با توجه به اینکه در روزهای بارانی و برفی شهروندان از خودروی شخصی بیشتر استفاده می کنند، به طبع ترافیک بیشتر خواهد بود در عین حال که بارش برف و لغزندگی معابر نیز بر بار ترافیک می افزاید، به همین دلیل ترافیک امروز خیابان های تهران زودتر از ساعت 7 صبح آغاز شده و احتمال می رود تا ساعتی بیش از 9 صبح ادامه یابد.

    وی با تاکید بر اینکه تلاش شده شهر 9 میلیونی تهران با حضور بیش از میلیونها خودرو در خیابانهایش کمترین مشکل را در بارش برف داشته باشد، گفت : معابر بزرگراهی شهر تهران از جمله معابر غربی - شرقی، بزرگراه های همت، حکیم ، آبشناسان شاهد بار ترافیک سنگین هستیم. همچنین بزرگراه های شمالی جنوبی از جمله، یادگار امام، کردستان و چمران نیز تراکم ترافیک داشته است.

    وی گفت: بطور حتم نباید زحمات و همراهی پلیس راهور را در رسیدگی به وضعیت ترافیکی معابر را از یاد ببریم .
    همچنین معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در بارش اولین برف پاییزی بیشترین میزان را در منطقه پنج تهران داشته‌ایم، گفت: تمام میادین و خیابان‌های اصلی باز است و علت کندی تردد خودروها، ترافیک صبحگاهی است. او افزود:«مناطق 1 تا 5 و 21 و 22 تنها مناطقی در شهر تهران هستند که میزان بارش برف در آنها از بقیه نقاط شدیدتر بوده است.
    وی درباره اینکه تمام عوامل خدمات شهری از شب گذشته که بارش برف آغاز شده با تمامی اکیپ و عوامل صددرصد فعالیت می‌کنند، خاطر نشان کرد: در مناطق شمالی شهر تهران از ماده CMA برای آب کردن برف استفاده شده است.
    عبداللهی با اشاره به استفاده از یک‌هزارو 800 ماشین برف روب که از شب گذشته در معابر و خیابان‌های اصلی فعال هستند، خاطر نشان کرد: در برخی رمپ و لوپ‌ها شاهد کندی تردد خودروها هستیم، اما در حال حاضر مشکلی نداریم

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو