فونیکسریمکسبهتام

مسافران تهران- قزوین از مسافرت خودداری کنند

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با توصیه به مسافران برای پرهیز از سفر به تهران - قزوین ، گفت که راهداران این استان برای بازگشایی مسیر ترانزیت و آزاد راه قزوین - تهران به کمک همکاران خود در قزوین شتافتند.

مسافران تهران- قزوین از مسافرت خودداری کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، مسعود خوشکام روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کسانی که قصد عزیمت به تهران و قزوین دارند از سفر خودداری کنند.

    وی تاکید کرد: آزادراه قزوین - تهران و مسیر ترانزیت استان قزوین مسدود است و در زمان حاضر نیز بسیاری از مسافران به دلیل این مشکل، در شهرستان های ابهر و خرمدره مانده اند.

    مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هم اکنون مسیر تهم - چورزق به دلیل کولاک شدید روز گذشته همچنان مسدود است.

    خوشکام تاکید کرد: نیروهای راهداری به همراه ماشین آلات برای کمک به بازگشایی مسیر قزوین - تهران عازم این منطقه شده اند.

    وی اعلام کرد: مسیرهای ارتباطی زنجان - طارم، زنجان - دندی، زنجان - تخت سلیمان، خدابنده - همدان و آزادراه زنجان - قزوین که به دلیل بارش برف و کولاک شدید از روز یکشنبه بسته شده بود بازگشایی شده است و تردد با احتیاط و دقت لازم در این مسیرها انجام می شود.

    مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مسیر ارتباطی زنجان- تهم - چورزق نیز که از بعدازظهر روز گذشته /یکشنبه/ بسته شده بود همچنان به دلیل وجود برف و کولاک مسدود است و راهداران با تمام توان و امکانات برای مسیرگشایی فعالیت می کنند.
    خوشکام اظهار کرد: در زمان حاضر تردد خودروها در برخی از مسیرها به ویژه تمام گردنه های برفگیر و کوهستانی استان زنجان با زنجیر چرخ انجام می شود و آمد و شد در محور زنجان - طارم نیز به دلیل بارش برف و وقوع کولاک بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

    وی تصریح کرد: در زمان حاضر 425 راهدار در قالب 50 اکیپ با 225 دستگاه خودرو سبک، سنگین و نیمه سنگین، بی وقفه در طول مسیرهای اصلی ارتباطی زنجان آماده انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو