فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مدیریت راهداری استان قم خبر داد

تمام محورهای جاده‌ای استان قم باز است

عصر خودرو- سرپرست مدیریت راهداری استان قم گفت: با وجود بارش سنگین برف تمام محورهای استان باز بوده و عملیات راهداری زمستانی در حال جریان است.

تمام محورهای جاده‌ای استان قم باز است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، داود طلوعی گفت: با وجود بارش سنگین برف به ویژه در محورهای کوهستانی و برفگیر استان قم خوشبختانه با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع راهداری، تمام محورهای استان باز بوده و هدایت ترافیک در آنها به خوبی در حال انجام است.

    وی در ادامه به اجرای عملیات راهداری زمستانی اشاره کرد و افزود: ده‌ها نفر عوامل راهدار و ناوگان از ادوات خودروهای راهداری با استقرار در هفت راهدارخانه از چند روز پیش در آمادگی بوده‌اند.

    سرپرست مدیریت راهداری استان قم به حضور به موقع راهداری و انجام عملیات راهداری زمستانی در قالب برفروبی و نمک‌پاشی اشاره کرد و گفت: از روز گذشته که بارش برف در مناطق استان قم آغاز شده و سپس تمام استان را در بر گرفت به واسطه تلاش بی‌وقفه عوامل راهدار و اکیپ‌های پلیس راه استان از هر نوع انسداد و ترافیکی در محورهای جاده‌ای استان جلوگیری به‌عمل آمده است.

    طلوعی بیان کرد: تمام عوامل راهداری قم با استفاده از 40 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با حضور 80 نفر از پرسنل هم‌اکنون در راه‌های استان مشغول به کار هستند.

    وی بیان کرد: مهم‌ترین اقدام ما تاکنون عملیات برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی از سطح محورها بوده است و نزدیک به 350 تن ماسه و نمک در محورهای استان استفاده شده است.

    سرپرست مدیریت راهداری استان قم تاکید کرد: با توجه به اینکه تعداد نیروهای راهداری کم است هم اکنون نیروها آماده باش هستند تا کار حفاظت از ایمنی 850 کیلومتر راه غیر هم سنگ استان را بر عهده داشته باشند.

    وی به شرایط جاده پس از قطع بارش و صاف شدن هوا پرداخت و گفت: بخش مهمی از عملیات راهداری زمستانی رفع یخ‌زدگی جاده پس از بارش‌ها اختصاص دارد که این مهم با ریختن ماسه و نمک در سطوح یخ زده جاده انجام می‌شود.

    سرپرست مدیریت راهداری قم ضمن تاکید بر رعایت کامل جوانب ایمنی سفر به ویژه در فصول بارش، بر همراه داشتن تجهیزات سفرهای زمستانی خودرو مانند، زنجیر چرخ و همچنین اطمینان از سلامت سیستم گرمایشی خودرو توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: تماس با تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه‌ها پیش از سفر و کسب اطلاعات راه‌ها و همچنین شرایط جوی از طریق این سامانه می‌تواند در تضمین سفری امن موثر واقع شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو