فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی البرز:

۷۰ میلیارد تومان به‌منظور تکمیل آزادراه همت در کرج اختصاص یافت

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: در بخش پروژه‌های عمرانی راه شهرستان کرج تنها اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به منظور آزادراه همت در نظر گرفته شده است.

۷۰ میلیارد تومان به‌منظور تکمیل آزادراه همت در کرج اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، ابوالفضل باقرنیا در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که عصر امروز در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از 60 میلیارد تومان پروژه عمرانی قابل افتتاح و بهره‌برداری مرتبط با بخش راه‌ و شهرسازی در استان البرز وجود دارد، اظهار داشت: در بخش پروژه‌های عمرانی راه شهرستان کرج تنها اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان به منظور آزادراه همت در نظر گرفته شده است.

    وی با بیان اینکه آورده پیمانکار این پروژه نیز همانند آورده دولت به میزان 70 میلیارد تومان است، افزود: با اجرایی شدن و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه، گره ترافیکی این استان برطرف می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با تاکید بر اینکه محور آتشگاه - نوجان – جاده چالوس به طول  11 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان  زیر بار ترافیکی رفته است، خاطرنشان کرد: روکش آسفالت لاین شمالی آزاد راه کرج نیز انجام شده است.

    وی با اشاره به اینکه گاردریل‌های کلیه محورهای حوزه شهرستان کرج به جز محدوده ورودی استان البرز از تهران تا ترمینال شهید کلانتری نصب شده که این امر سبب کاهش مرگ و خسارت‌های جاده‌ای نیز شده است، تصریح کرد: طرح تفصیلی شهر کمال‌شهر در کمیته فنی کمیسیون ماده 5 به تصویب رسیده است.

    باقرنیا با بیان اینکه طرح تفصیلی برای محدوده خط 4 حصار تهیه شده است، گفت: تصویب مغایرت 68 هکتاری تپه مرادآب نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه راه و شهرسازی است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه خوشبختانه طرح جامع تفصیلی بخش آسارا نیز به تصویب رسیده است، یادآور شد: طرح تعریض منطقه خرگوش دره در محور کرج- چالوس نیز هفته گذشته به اتمام رسید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو