فونیکسریمکسبهتام

ادامه بارش برف در شمال شرق و برخی مناطق شرقی کشور

عصر خودرو- مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش برف در شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور خبر داد.

ادامه بارش برف در شمال شرق و برخی مناطق شرقی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، احد وظیفه  گفت: بررسی داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی بیانگر ادامه بارش برف در شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور است که در جنوب شرق و شرق کشور گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مناطق یاد شده کاهش دید افقی به دلیل مه‌آلودگی و کولاک برف دور از انتظار نیست. از اواخر وقت امروز به تدریج از ناپایداری در این مناطق کاسته می‌شود و توده‌های هوای سرد و خشک در غالب مناطق کشور حاکم شده و تا اواخر هفته جاری ماندگار خواهد بود.

    وی ادامه داد: روز چهارشنبه با گذر موج تراز میانی جو در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش باران و برف و در ارتفاعات البرز، استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی می‌شود. این موج بعدازظهر روز پنجشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود. امروز خلیج فارس و تنگه هرمز و روز چهارشنبه دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

    مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران روز سه‌شنبه، کمی ابری، گاهی وزش باد، با بیشینه و کمینه دمای 8 و منفی 1 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه، کمی ابری، در پاره‌ای غبار صبح گاهی، در بعد از ظهر وزش باد، در ارتفاعات افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای 9 و صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو