فونیکسریمکسبهتام

خودروها در جاده ها به زنجیر چرخ مجهز باشند

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: رانندگان در مسیرهای جاده ای علاوه بر زنجیرچرخ خودروی خود را به دیگر وسایل ایمنی زمستانی مجهز و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

خودروها در جاده ها به زنجیر چرخ مجهز باشند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علیرضا خجسته نسبت به احتمال کولاک در جاده های خراسان رضوی هشدار و ادامه داد: هم اینک بارش برف در گردنه تیوان واقع در جاده درگز -قوچان آغاز شده است.
    وی افزود: عصر امروز 18 آذر و امشب در گردنه شریف آباد جاده باغچه - نیشابور و محدوده دلبران و معصوم آباد در محدوده جاده باغچه - تربت حیدریه وقوع کولاک پیش بینی می شود.
    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: هم اینک تمامی جاده های استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
    وی گفت: راهداران نیز در رادارخانه ها آماده باش و در گروههای مختلف در حال گشت زنی هستند تا به محض بارش دوباره برف نسبت به برفروبی و ماسه و نمک ریزی سطح جاده ها اقدام کنند.
    خجسته همچنین از رانندگانی که قصد عبور از جاده های خراسان رضوی را دارند خواست پیش از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 و یا شماره تلفن 33411000-051 از آخرین وضعیت مسیر آگاه شوند.
    هزار و 105 نفر در قالب 106 گروه راهداری با 587 دستگاه سنگین و نیمه سنگین در 76 نقطه از جاده های خراسان رضوی برای تامین امنیت رفت و آمد مسافران حضور دارند.
    امسال 33 هزارتن نمک و 75 هزار متر مکعب ماسه در 33 راهدارخانه در سطح خراسان رضوی توزیع شده است.
    20 هزار و 483 کیلومتر راه در خراسان رضوی وجود دارد که شش هزار و 331 کیلومتر آن راه شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
    همچنین این استان دارای 51 گردنه در راههای شهری در مجموع به طول 545 کیلومتر و 172 گردنه در راههای روستایی در مجموع به طول 574 کیلومتر است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو