فونیکسریمکسبهتام

بازگشایی راه ارتباطی ۲۲ روستای زنجان تا پایان امروز

عصر خودرو- ‌مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی اکیپ راهداری برای بازگشایی راه‌های ارتباطی، گفت: راه ارتباطی ۲۲ روستا هنوز مسدود است که تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

بازگشایی راه ارتباطی ۲۲ روستای زنجان تا پایان امروز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مسعود خوشکام با بیان اینکه طی چند روز گذشته که شاهد برودت هوا و بارش برف در استان بودیم، علاوه بر مسدود شدن برخی از محورهای اصلی استان، راه ارتباطی 572 روستا نیز بسته شده بود، افزود: طی این مدت 425 راهدار با 227 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین در قالب 50 اکیپ راهداری که در 28 راهدارخانه مستقر شده بودند، اقدام به بازگشایی راه‌های مسدود شده کردند.

    ‌وی با اشاره به اینکه از مجموع 5700 کیلومتر راه موجود در استان، 200 کیلومتر مربوط به آزادراه، 80 کیلومتر بزرگ‌راه، 307 کیلومتر راه اصلی، 1056 کیلومتر راه فرعی و 4125 کیلومتر راه روستایی است، تصریح کرد: با توجه به کولاک شدید در هفته جاری، راه ارتباطی 572 روستا مسدود شده بود که خوشبختانه تا این لحظه راه 550 روستا بازگشایی شده و مسیر ارتباطی 22 روستا نیز هم‌اکنون توسط راهداران استان در حال بازگشایی است.

    این مسئول با تأکید بر اینکه همکاری دهیاران و روستاییان با اداره‌کل راه و شهرسازی استان می‌تواند در روند بازگشایی راه‌های مسدود شده کمک شایانی به راهداران بکند، اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز دهیاران و روستاییان استان همکاری خوبی در این زمینه داشته و با تماس از طریق شماره 1816، اکیپ راهداری استان را از وضعیت راه ارتباطی روستای خود آگاه کرده‌اند، این در حالی است که اگر این اطلاع‌رسانی‌ها صورت نمی‌گرفت، اکیپ راهداری مجبور به گشت‌زنی در همه راه‌های روستایی می‌شد.

    ‌خوشکام در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی راه‌های روستایی نیز خاطرنشان کرد: آخرین آمار در این زمینه حاکی از آن دارد که در زنجان 118 راه مسدودی بازگشایی شده و 2 راه هنوز بسته است. در زنجانرود، طارم، ایجرود و خرم‌دره نیز به ترتیب 23، 6، 73 و 13 راه روستایی بازگشایی شده و هیچ راه مسدودی نداریم. در ماه‌نشان 67 راه روستایی بازگشایی شده و راه ارتباطی 8 روستا در حال بازگشایی است.

    ‌مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه تصریح کرد: در سلطانیه اکیپ راهداری موفق به بازگشایی 42 راه مسدود شده کردند و هم‌اکنون نیز تلاش برای بازگشایی 3 راه روستایی ادامه دارد. در خدابنده 184 راه مسدود شده بازگشایی و 5 راه ارتباطی نیز در حال بازگشایی است. همچنین در شهرستان ابهر شاهد بازگشایی 24 راه روستایی بودیم که 4 راه روستایی هنوز مسدود است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو