فونیکسریمکسبهتام

اختصاص نیافتن اعتبار برای جبران خسارت‌ زیرساخت‌های راه زنجان

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به مشکلاتی که در حوزه نگهداری راه‌ها وجود دارد، گفت: متأسفانه تا به امروز هیچ اعتباری برای جبران خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های آسیب‌دیده در این بخش اختصاص نیافته است.

اختصاص نیافتن اعتبار برای جبران خسارت‌ زیرساخت‌های راه زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، کلیم‌الله وثوقی با بیان این‌که بحث اختصاص اعتبار در حوزه نگهداری راه‌ها دغدغه‌ای است که از دیرباز تا به امروز با آن دست به گریبان هستیم، افزود: متأسفانه با وجود این‌که تا به امروز 240 میلیارد ریال به لحاظ زیرساخت‌های حوزه راه متحمل خسارت شده‌ایم، اما تا به امروز اعتباری در این زمینه و برای جبران خسارت‌هایی که وارد آمده، به استان اختصاص داده نشده است.

    وی با اشاره به این‌که باوجود کمبودها، طی چند روز گذشته توانستیم در زمینه بازگشایی محورهای مسدود شده و نیز کمک به در راه ماندگان عملکرد قابل قبولی داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و بروز کولاک در فصل سرما، این اداره‌کل همواره در آمادگی کامل به سر می‌برد تا بتواند خدمات به موقعی را در محورهای مواصلاتی برای هم‌وطنان ارائه دهد که امسال این اقدامات با 400 نفر نیروی انسانی انجام شد.

    این مسئول با یادآوری این‌که سه عامل راه، وسیله نقلیه و عامل انسانی جزو عواملی به‌شمار می‌رود که تأثیر زیادی در بروز سوانح جاده‌ای دارند، اظهار کرد: متأسفانه در بحث راه با مشکلات زیادی مواجه هستیم و خسارت 240 میلیارد ریالی در این زمینه باعث شده است که این موضوع به یکی از دغدغه‌های این اداره‌کل تبدیل شود، از این‌رو معتقدیم این خسارت‌ها باید جبران شود، چون امنیت راه‌ها یکی از فاکتورهای مهم در سفرهای ایمن است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به این‌که خوشبختانه در بحث تجهیزات راهداری با مشکل خاصی مواجه نبوده و تا به امروز نیز توانسته‌ایم علاوه بر انجام مأموریت‌های حوزه استحفاظی استان، در چند استان دیگر نیز کمک‌رسانی‌های مؤثری را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث وارد آمدن خسارت به زیرساخت‌های این اداره‌کل شده است، وقوع سیل در مناطق مختلف استان بوده که امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم در این زمینه بتوانیم این خسارت‌ها را جبران کنیم.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو