فونیکسریمکسبهتام

هراز فردا یک‌طرفه می‌شود

ترافیک روان در محور هراز

عصر خودرو- فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک روان در محور هراز خبر داد و گفت: محدوده پیست آبعلی شلوغ است و جاده هراز فردا یک‌طرفه می‌شود.

ترافیک روان در محور هراز
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: ترافیک در محور هراز عادی و روان است؛ اما در محدوده پیست آبعلی به علت ورود خودروها به پارکینگ پیست کمی ترافیک مشاهده می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

    وی ادامه داد: ترافیک در محور فیروزکوه و امام رضا (ع) عادی و روان بوده و تردد به سهولت در جریان است.
    محبی تصریح کرد: در ارتفاعات محورهای فیروزکوه و هراز مه‌گرفتگی غلیظی وجود دارد که باعث کاهش دید رانندگان شده؛ اما خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی رخ نداده است.
    فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: تمهیداتی برای بازگشت مسافران در نظر گرفته شده که می‌توان به ممنوعیت تردد کامیون، کامیونت و تریلر در محور فیروزکوه از ساعت 6 صبح تا 24 شب به صورت رفت و برگشت اشاره کرد.
    وی ادامه داد: تردد تریلر کماکان در محور هراز ممنوع و همچنین تردد کامیون و کامیونت نیز از ساعت 6 صبح تا 24 شب ممنوع است؛ اما یک‌طرفه شدن محور هراز را فردا از ساعت 13:30 تا ساعت 24 از رودهن به سمت آمل و از ساعت 15 دقیقه بامداد تا 24 روز شنبه از آب‌اسک به سمت رودهن اعمال خواهیم کرد تا مسافران در برگشت به مشکلی برنخورند.
    محبی با توصیه به مسافران گفت: با توجه به مه‌آلود بودن محورها و کاهش دید رانندگان، آن‌ها باید چراغ‌های جلو و عقب خودروها را روشن کنند و با استفاده از نور پایین وسیله نقلیه از دید کافی برخوردار باشند؛ فاصله طولی مناسبی را نسبت به وسیله نقلیه جلویی خود در نظر بگیرند.
    فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت، از عجله و شتاب خودداری، با صبر و حوصله طی مسیر و از مناظر طبیعی محورها استفاده کنند تا سفری ایمنی را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.
    وی ادامه داد: در حال حاضر، بار رفت به سمت شمال کشور مشاهده نمی‌شود و باید منتظر برگشت مسافران باشیم؛ بنابراین رانندگان برای بازگشت خود زمان‌بندی لازم را در نظر بگیرند تا به ساعات اوج ترافیک برنخورند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو