فونیکسریمکسبهتام

سرپرست اداره راه و ترابری دامغان خبر داد:

امدادرسانی به۵۰ خودرو گرفتاردر برف دامغان

عصر خودرو- سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان با اشاره به برف و کولاک روزهای گذشته از خدمات‌رسانی به ۵۰ خودرو عبوری در محورهای برف‌گیر این شهرستان طی هفته جاری خبر داد.

امدادرسانی به۵۰ خودرو گرفتاردر برف دامغان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸:۰۰

    بخ گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، حمیدرضا جراح ضمن اشاره به خدمات‌رسانی به 50 خودروی عبوری در محورهای برف‌گیر دامغان اظهار داشت: با توجه به بارش قال توجه نزولات آسمانی از ابتدای هفته جاری تاکنون و طی چند مرحله کار نمک‌پاشی و برف‌روبی در محورهای کوهستانی و باهدف امدادرسانی به خودروهای عبوری  توسط راهداران انجام‌گرفته است.

    وی با اشاره به آماده‌باش 50 نفر از راهداران این شهرستان برای حوادث احتمالی و خدمات‌رسانی به مردم در این ایام اضافه کرد: طی هفته جاری 300 تن نمک باهدف پاک‌سازی محورها از یخ و برف استفاده‌شده است.

    سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان افزود: در ظرف 72 ساعت گذشته راهداران این اداره محورهای مواصلاتی همچون گلوگاه، فولاد محله، معلمان و مهمان‌دوست را بازگشایی کردند.

    جراح یادآور شد: پنج راهدارخانه و چهار اکیپ به‌منظور خدمات‌رسانی به رانندگان عبوری در محورهای برف‌گیر شهرستان دامغان در آمادگی کامل هستند.

    وی گفت: همچنین حدود 30 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین راهدار به همین منظور در آمادگی قرار دارند و مشغول به فعالیت هستند.

    سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان در خاتمه از رانندگانی که قصد سفر به محورهای کوهستانی رادارند خواست تا در هنگام عبور از این محورها از تجهیزات ایمنی شامل زنجیر چرخ استفاده و همچنین از سالم بودن خودرو و پر بودن باک آن اطمینان حاصل کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو