فونیکسریمکسبهتام

مرکز مدیریت راهها:

اکثر محورهای مواصلاتی کشور باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد

عصر خودرو- مرکزمدیریت راههای کشو اعلام کرد: اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است ، غیر از چند محور از جمله 'پونل به خلخال' و 'آزادراه زنجان – قزوین' که به دلیل برف و کولاک مسدود شده در بقیه راهها رفت و آمد جریان دارد.

اکثر محورهای مواصلاتی کشور باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور؛ علاوه بر محور پونل - خلخال، واقع در استان های گیلان و اردبیل؛ محور های شمشک - دیزین در استانهای البرز و تهران؛ محور سروآباد - پاوه در استان کردستان؛ محور گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور سی سخت - بیده، در استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به شرایط جوی و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

    همچنین برابر آخرین اطلاعات دریافتی؛ برخی استان ها از جمله محورهای قوچان – درگز استان خراسان رضوی، محورهای بجنورد - آشخانه و بجنورد – اسفراین استان خراسان شمالی، گردنه کوهین استان قزوین و محور آزادشهر و جنگل گلستان استان گلستان شاهد بارش برف هستند .
    همچنین در ارتفاعات فیروزکوه و کندوان در استان مازندران و فیروزکوه در شرق استان تهران نیز بارش برف ادامه دارد و در تمامی محورهای استان گیلان نیز باران می بارد.
    براساس این گزارش؛ محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت) در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و رفت وآمد در جاذبه های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، آمد وشد خودروهای سنگین و حامل فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت ، اعلام شده ، در عین حال رفت وآمد وسایل نقلیه سواری در محور یاد شده بلامانع است.
    همچنین آزاد راه تهران ـ قم و بالعکس: واقع در استان تهران، تا پایان سال 94 تردد هرگونه وانت بار، حدفاصل پل شهیدکاظمی (آزادگان) تا خروجی حسن آباد و بالعکس ممنوع و رفت و آمد از محورهای قدیم تهران-قم و احمدآباد مستوفی انجام می شود.
    طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از یکهزار و 738 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 16.7 درصد کاهش را نشان می دهد.
    رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو