فونیکسریمکسبهتام

آغاز موج بازگشت زائران امام رضا(ع)

ترافیک نیمه سنگین در محور سبزوار-مشهد

عصر خودرو- ترافیک نیمه‌سنگین در محور سبزوار- مشهد حاکم است و عبور خودروهای سنگین به غیر از حاملان سوخت و مواد فاسدشدنی تا ساعت ۱۹ امروز ۲۱ آذرماه در محور مواصلاتی سبزوار به نیشابور و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

ترافیک نیمه سنگین در محور سبزوار-مشهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ علی فتحی  با توجه به افزایش حجم بازگشت زائران امام رضا(ع) از مشهد اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک در محور سبزوار – مشهد نیمه‌سنگین گزارش شده و تا حدودی در محورهای سبزوار به سمت شاهرود شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

    وی با بیان اینکه قطعا تا ظهر امروز ترافیک در محور مشهد- سبزوار سنگین می‌شود، افزود: اصلی‌ترین دلایلی که سبب وقوع حوادث در محورهای مواصلاتی شده است، ناتوانی در کنترل سرعت وسایل نقلیه در محورهای دو طرفه، انحراف و تجاوز به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه است.

    وی با بیان اینکه رانندگان خودروهای سبک و سنگین باید با سرعت مطمئنه در طول مسیر بازگشت حرکت کنند، اضافه کرد: بیشترین آمار حوادثی که تاکنون گزارش شده در محورهای مواصلاتی مشهد - تهران بر اثر خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان است که باید هر سه ساعت یک بار 20 دقیقه استراحت کنند که این اقدام در کاهش آمار تصادفات جانی و مالی بسیار موثر است.

    فتحی تصریح کرد: کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان نیز از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک صورت می‌گیرد که طی چند سال اخیر خوشبختانه محورهای سراسری سبزوار- مشهد و سبزوار- تهران مجهز به دوربین شده که در کاهش سرعت خودروها نیز بسیار موثر بوده است.

    فرمانده پلیس راه سبزوار یادآور شد: از زائران امام رضا(ع) این شهرستان انتظار می‌رود که هنگام بازگشت تمامی نکات ایمنی سفر را رعایت کنند و رانندگان خودروها نیز فاصله طولی خود را رعایت نموده و سرنشینان جلو و عقب خودروها مانند راننده سواری از کمربند ایمنی استفاده کنند.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو