فونیکسریمکسبهتام

بهترین خودرو های اندازه متوسط ۲۰۱۶

عصر خودرو- به واسطه محبوبیت بالای خودروهای اندازه متوسط تقریبا تمامی خودروسازان مطرح جهان یک مدل و برخی حتی دو مدل در این بخش ارائه می کنند. بیشتر مدل های تولیدی در بخش خودروهای اندازه متوسط سدان های چهار در محور جلو هستند.

بهترین خودرو های اندازه متوسط ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، خودروهای اندازه متوسط از پرفروش‌ترین مدل ها در صنعت خودروسازی جهان محسوب می شوند. به عنوان مثال، تنها در آمریکا سه خودرو پر فروش شامل تویوتا کمری، هوندا آکورد و نیسان آلتیما همگی از اعضای این بخش هستند. به واسطه محبوبیت بالای خودروهای اندازه متوسط تقریبا تمامی خودروسازان مطرح جهان یک مدل و برخی حتی دو مدل در این بخش ارائه می کنند. بیشتر مدل های تولیدی در بخش خودروهای اندازه متوسط سدان های چهار در محور جلو هستند. در ادامه با برخی از بهترین خودروهای اندازه متوسط سال 2016 به انتخاب وب سایت پاپیولار مکانیکس آشنا می شویم.

    هوندا آکورد 2016 - قیمت پایه: 22,105 دلار

    هوندا طیف گسترده ای از مدل های آکورد را ارائه می کند. یکی از محبوب‌ترین مدل ها آکورد اسپرت است که به پیشرانه چهار سیلندر 189 اسب بخاری مجهز است. نیروی پیشرانه توسط یک جعبه دنده غیراتوماتیک یا CVT به چرخ ها منتقل می شود. امکان خرید هوندا آکورد با پیشرانه شش سیلندر خورجینی 278 اسب بخاری که با جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک جفت می شود نیز وجود دارد.

    تویوتا کمری 2016 - قیمت پایه: 23,070 دلار

    کمری یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین مدل های تویوتا در سطح جهان است که ترکیبی از ظاهر قابل قبول، فضای جادار و امکانات رفاهی و سرگرمی مناسب را ارائه می کند. در حالت استاندارد پیشرانه چهار سیلندر 178 اسب بخاری با جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک جفت می شود. مدل شش سیلندر خورجینی 268 اسب بخاری نیز می تواند طی 6 ثانیه سرعت این خودرو را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت برساند.
    مزدا 6 - قیمت پایه: 21,495 دلار

    هنگامی که بحث لذت سواری مطرح می شود، تعداد محدودی از سدان های اندازه متوسط می توانند با مزدا 6 رقابت کنند. مزدا 6 بیشتر تجربه سواری با یک سدان اسپرت و نه یک سدان خانوادگی را ارائه می کند. پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر 184 اسب بخاری این خودرو با یک جعبه دنده شش سرعته غیراتوماتیک یا شش سرعته اتوماتیک جفت می شود.

    شورلت مالیبو 2016 - قیمت پایه: 23,120 دلار

    شورلت مالیبو یکی از خودروهای اندازه متوسطی است که در مدل 2016 بهبودهای بسیاری را نسبت به مدل های پیشبن تجربه کرده است. در این خودرو یک شاسی کاملا جدید استفاده شده و وزن کلی نیز 136 کیلوگرم نسبت به مدل پیشین کاهش یافته است. پیشرانه 1.5 لیتری 162 اسب بخاری توربوشارژردار با جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک جفت می شود و پیشرانه 2 لیتری 250 اسب بخاری توربوشارژردار نیز با یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک جفت می شود. از نظر کیفیت مواد به کار رفته در داخل کابین نیز مالیبو به خوبی ارتقا یافته است.
    فورد فیوژن 2016 - قیمت پایه: 22,110 دلار

    فورد فیوژن طیف گسترده ای از پیکربندی های نیرو را ارائه می کند. یک پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر به صورت استاندارد در این خودرو به کار گرفته می شود اما یک نمونه 1.5 لیتری توربوشارژردار چهار سیلندر مصرف سوخت بهینه‌تر را ارائه می کند. همچنین، امکان انتخاب مدل 2 لیتری 240 اسب بخاری توربوشارژردار چهار سیلندر وجود دارد. یک مدل هیبریدی به قیمت 25,990 دلار نیز در دسترس است. با پرداخت هشت هزار دلار بیشتر نسبت به مدل هیبریدی می توانید یک مدل پلاگین فیوژن را خریداری کنید.

    کیا اپتیما 2016 - قیمت پایه: 21,840 دلار

    اپتیما محبوب‌ترین مدل شرکت خودروسازی کیا محسوب می شود و همواره از ظاهری جوان پسندتر و جذاب‌تر نسبت به پسر عموی خود یعنی هیوندای سوناتا برخوردار بوده است. کیا اپتیما در حالت پایه به پیشرانه چهار سیلندر 185 اسب بخاری مجهز است و امکان انتخاب مدل 2 لیتری توربوشارژردار 245 اسب بخاری چهار سیلندر نیز وجود دارد.
    هیوندای سوناتا 2016 - قیمت پایه: 21,750 دلار

    مدل 2016 هیوندای سوناتا از طراحی محتاطانه‌تری نسبت به گذشته برخوردار شده اما فضای داخلی جادارتر را در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد. پیشرانه 2 لیتری 185 اسب بخاری چهار سیلندر به صورت استاندارد در این خودرو به کار گرفته می شود و دو مدل توربوشارژردار 1.6 لیتری 178 اسب بخاری و 2 لیتری 240 اسب بخاری نیز در دسترس هستند.

    سوبارو لگسی 2016 - قیمت پایه: 21,745 دلار

    سوبارو به واسطه سیستم چهار چرخ متحرک و پیکربندی های پیشرانه تخت باکسرگونه خود مشهور است. سوبارو لگسی 2016 به صورت استاندارد دارای پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر 175 اسب بخاری است که با یک پیشرانه CVT جفت می شود. این خودرو از فضای داخلی جاداری نیز سود می برد. مدل لیمیتد 3.6R به پیشرانه شش سیلندر 256 اسب بخاری مجهز می شود.
    بیوک رگال 2016 - قیمت پایه: 27,065 دلار

    خط تولید سدان بیوک تجربه ای از خودرویی لوکس‌تر با قیمتی بسیار کمتر نسبت به برندهای لوکس مطرح را در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد. مدل 2016 بیوک رگال در حالت استاندارد از پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر 182 اسب بخاری استفاده می کند که با یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک جفت می شود. مدل های 1SL و بالاتر به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژردار چهار سیلندر 259 سب بخاری مجهز می شوند.

    نیسان آلتیما 2016 - قیمت پایه: 22,500 دلار

    نیسان برای مدل 2016 آلتیما به طور اساسی طراحی این خودرو را دستخوش تغییر کرده است. آلتیما 2016 از ظاهری تهاجمی‌تر و متمایز برخوردار شده است. این خودرو به صورت استاندارد دارای پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر 182 اسب بخاری است. طراحی داخلی آلتیما 2016 نیز به طور کامل دستخوش تغییر شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو