فونیکسریمکسبهتام

ون محبوب رنو اسپرت‌تر می‌شود

یک رنو ترافیک خاص با طعم رنو اسپرت

عصر خودرو: خودروهای ون معمولا خودروهای کاربردی هستند و کمتر پیش می‌آید کسی به فکر تزیین یا تیونینگ آن‌ها باشد اما شعبه انگلیس شرکت رنو با ارائه رنو ترافیک با پکیج +Sport سنت‌شکنی کرده است.

یک رنو ترافیک خاص با طعم رنو اسپرت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰
  • یک رنو ترافیک خاص با طعم رنو اسپرت
  • یک رنو ترافیک خاص با طعم رنو اسپرت
  • یک رنو ترافیک خاص با طعم رنو اسپرت
  • یک رنو ترافیک خاص با طعم رنو اسپرت
  • یک رنو ترافیک خاص با طعم رنو اسپرت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رنو پیشتاز تولید خودروهای تجاری سبک در اروپا است و در این میان ون ترافیک یکی از برترین و محبوب‌ترین نمونه‌ها در این کلاس است. شعبه انگلیس شرکت رنو فرانسه با آگاهی از علاقه‌مندی خریداران این خودرو به ون ترافیک، در اقدامی جالب نمونه ویژه‌ای از آن را با پکیج +Sport عرضه کرده است که باعث جذابیت ظاهری بیشتر این ون محبوب شده است.

طراحی پکیج +Sport از دنیای مسابقات اتومبیل‌رانی و تیم طراحی رنواسپرت آمده است و به همین دلیل اصلی‌ترین ذهنیت در زمان طراحی آن افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری رنو ترافیک است، خودرویی که البته به‌صورت استاندارد باوجود آنکه در دنیای ون‌های تجاری جای گرفته و المان‌های محدودی برای خودنمایی دارد، خودروی زیبا و دوست‌داشتنی است. این پکیج شامل اسپویلر‌های جلو و عقب می‌شود که در نمای ظاهری ابهت بسیاری به این خودرو داده‌اند. به‌علاوه شکل چراغ مه شکن خودرو نیز اندکی تغییر کرده است و خطوط قرمزرنگی بر روی بدنه آن نقش بسته تا ظاهر خودرو را بیش از پیش به نمونه‌های GT رنو نزدیک کند. در کنار این‌ها هم‌اکنون چراغ LED روشنایی در روز نیز به‌صورت استاندارد بر روی این خودرو عرضه می‌شود تا خودرو نمای ظاهری بسیار بهتری داشته باشد و به‌ویژه در زمان تاریک شدن هوا جلوه بسیار زیبایی به این ون بزرگ داده است.

ون ترافیک هم‌اکنون در سه طرح بدنه عرضه می‌شود که شامل مدل‌های ویژه حمل بار، مدل‌هایی برای حمل بار با صندلی‌هایی برای نشستن سرنشینان و نمونه‌هایی است که به‌طور کامل برای حمل مسافرین تجهیز شده‌اند می‌شود. این خودرو که سال گذشته به بازارهای بین‌المللی عرضه شده، علاوه بر طراحی ظاهری زیبا و دوام زیاد، از نسل جدید موتورهای رنو نیز بهره می‌برد که سرآمد آن‌ها نمونه دیزل dCi 1.6 است که در دو نمونه تک و تویین توربو عرضه می‌شود و باوجود حجم کم موتور، از توان و گشتاور بالایی برخوردار است و این دقیقا چیزی است که خریداران این خودروها به دنبال آن هستند ضمن آنکه مصرف سوخت پایین و آلایندگی اندک از دیگر خصوصیات مهم این موتور است.

جهت آشنایی با محصولات رنو در ایران می‌توانید به وبسایت شرکت نگین خودرو به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم