فونیکسریمکسبهتام

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

بارش برف و باران در شمال غرب و غرب کشور

آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

عصر خودرو- کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پدیده غبار رخ خواهد داد، گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود که سبب بارش باران و برف در این مناطق خواهد شد.

بارش برف و باران در شمال غرب و غرب کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی امروز و صبح فردا در مناطق مرکزی و شرقی کشور جوی پایدار حاکم بوده که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با پدیده غبار همراه خواهد بود.

    کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از اواخر روز یکشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده که سبب بارش باران و برف و وزش باد در این مناطق خواهد شد.

    وی ادامه داد: روز دوشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در جنوب غرب و به تدریج در برخی مناطق جنوب، مرکز، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز سبب بارش برف و باران، وزش باد و در مناطق جنوبی رعدوبرق خواهد شد.

    گودرزی در ادامه تصریح کرد: شدت بارش‌ها روز دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

    کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد که روز سه‌شنبه از شدت بارش در مناطق غربی، جنوب و مرکز کشور کاسته شده و بارش‌ها محدود به استان‌های ساحلی خزر ارتفاعات البرز و شمال شرق خواهد بود. این سامانه اوایل روز چهارشنبه از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌گردد.

    وی با بیان اینکه فردا غرب و روز سه‌شنبه شرق خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبارآلود است و در اواخر وقت امروز افزایش ابر در آسمان این استان رخ می‌دهد.

    گودرزی گفت: امروز شهرکرد و بیرجند با دمای منفی 9 و بندرعباس با دمای 26 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو