فونیکسریمکسبهتام

۱۵۰۰ دلار جریمه ویراژ دادن با سوپراسپرتها

عصر خودرو- رانندگان خودروهای سوپراسپرت که مقررات را در لندن نقض کنند تا ۱۵۰۰ دلار جریمه می شوند.

۱۵۰۰ دلار جریمه ویراژ دادن با سوپراسپرتها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از رود اند تراک، به نظر می‌رسد لندن همانند شهرهای مارانلو و فیورانو ایتالیا با مشکل خودروهای سوپراسپورت مواجه است.

    فصل تابستان زمان مناسبی برای حضور گردشگران ثروتمند عمدتا از خاورمیانه است که به لندن سفر کنند و بیشتر این گردشگران عاشق حمل و نقل خودروهای سوپراسپورت خود به همراه خوشان هستند.

    این به معنای اینست که این شهر پر از خودروهای نادر و کمیاب بنتلی، فراری، لامبورگینی و مازراتی میشود که در خیابانهای شهر جولان می دهند امری که برای رانندگان این خودروها لذت بخش اما مایه آزار و اذیت ساکنان لندن است. 

    اما روزانه دیلی میل گزارش داد: رانندگان بی توجه خودروهای سوپراسپورت در چلسی و کنسینگتون به خاطر تخلفاتی همچون در آوردن صدای موتور، شتاب گیری ناگهانی، مسابقه، حرکات نمایشی، بوق زدن ممتد و در کل ایجاد مزاحمت تا 1500 دلار جریمه خواهند شد.

    همه مردم عاشق دیدن یک مک لارن 650S یا شنیدن صدای اگزوز یک فراری 458 هستند اما اینها مکان و زمان مناسب خود را می طلبد. به رغم تمام این جذابیتها دلیلی ندارد که این کارها در یک خیابان شلوغ صورت بگیرد.

    اما مشکل اصلی نقص قوانین برای جریمه افراد متخلف است. اگر فرد متخلف شهروند کشورهای اروپایی باشد مشکلی نیست اما از آنجا که بسیاری از متخلفان از خاورمیانه هستند اختیارات دولت محدود می‌شود. هم اکنون مقامات قصد دارد با سفارت متبوع رانندگان خاطی تماس بگیرند و جریمه را در مورد آنها اعمال کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط