فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه آذربایجان غربی خبر داد:

آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه آذربایجان غربی از ۲۵ آذر

حضور پلیس در ۱۷گردنه برف‌گیر استان

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه آذربایجان غربی گفت: طرح زمستانی پلیس‌راه آذربایجان غربی از ۲۵ آذر ماه آغاز می‌شود.

آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه آذربایجان غربی از ۲۵ آذر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ عباس فرمانی در ارومیه با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه، اظهار داشت: طرح زمستانی پلیس‌راه آذربایجان غربی هم‌چون سال‌های گذشته از 25 آذر ماه آغاز می‌شود.

    وی با بیان اینکه در این راستا 100 اکیپ در محورهای مواصلاتی استان نسبت به اجرای این طرح اقدام خواهند کرد، هر تیم متشکل از چهار نفر خواهد بود که در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی ارائه خدمات خواهند کرد.

    رئیس پلیس‌راه آذربایجان غربی با بیان اینکه در اجرای این طرح از تمام توان خود بهره خواهیم گرفت، اعلام کرد: امیدواریم با اجرای طرح زمستانی بتوانیم بیشتر از گذشته در کنار مردم بوده و از بروز سوانح احتمالی پیشگیری کنیم.

    این مسئول بابیان اینکه در این زمینه نیازمند همکاری هر چه بیشتر رانندگان هستیم، ادامه داد با توجه به کوهستانی بودن آذربایجان غربی، لازم است رانندگان در فصول سرد سال خودروهای ود را به زنجیرچرخ تجهیز کنند.

    فرمانی مدت زمان اجرای این طرح را از 25 آذر ماه تا 25 اسفند ماه امسال اعلام کرد و اظهار داشت: از 25 اسفند ماه نیز شاهد برگزاری طرح ویژه نوروزی در محورهای استان آذربایجان غربی خواهیم بود.

    وی با بیان اینکه پلیس‌راه در تمام گردنه‌های برف‌گیر استان حضور خواهد داشت، اعلام کرد: 17 گردنه برف‌گیر در محورهای اصلی استان آذربایجان غربی وجود دارد که پلیس‌راه در این گردنه‌ها حضور جدی خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو