فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات ویژه پلیس برای کنترل نقاط پرتصادف جاده های اصفهان

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان از استقرار دو هزار و ۵۰۰ نفر نیرو در جاده ها از تمهیدات ویژه این فرماندهی برای کنترل نقاط پرتصادف جاده های استان خبر داد.

تمهیدات ویژه پلیس برای کنترل نقاط پرتصادف جاده های اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار "عبدالرضا آقاخانی" در مراسم آغاز رزمایش بزرگ طرح زمستانه که با مشارکت بیش از 17 دستگاه در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد: این طرح تحقق مصداق واقعی کلمه شعار "دولت و ملت ،همدلی و همزبانی" که از سوی مقام معظم رهبری برای امسال نامگذاری شده بود است.

    وی افزود: در سال 93 با هماهنگی و همکاری بین همه دستگاه ها با کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در جاده های استان نسبت به سال 92 روبرو بودیم و امیدواریم در زمستان امسال هم شاهد امنیت مطلوبی در جاده ها بوده و با کمترین حوادث و تصادفات جاده ای مواجه باشیم و مردم با اطمینان خاطر و بدون هرگونه دغدغه ای در راه های مواصلاتی استان تردد کنند.

    این مقام مسئول عنوان داشت: در طرح زمستانه امسال که از امروز 23 آذرماه آغاز و تا 23اسفند ماه ادامه دارد دو هزار 500 نفر از نیروهای پلیس راه و راهور در جاده حضور پیدا کرده و به مردم خدمت رسانی می کنند.

    فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی نقاط حادثه خیز و پرتصادف جاده ای استان شناسایی شده گفت: این نقاط با همکاری سایر دستگاه ها تحت کنترل ویژه قرار می گیرند و برخورد سختگیرانه با رانندگان متخلف و حادثه ساز نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

    سردار آقاخانی، توجه به همدلی وهمفکری بین سازمان ها، سرعت بخشیدن به ماموریت های محوله، کیفیت بخشیدن به امور امدادی و ترافیکی در جاده ها، سرعت در رفع دغدغه های مردم در جاده ها و توجه به اطمینان دادن به مردم برای هرگونه تردد جاده ای را از ویژگی های مهم طرح زمستانه عنوان کرد.

    فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش تردد خودرو در جاده های استان بودیم افزود: این موضوع از جهتی امنیت بالای جاده های استان را نشان می دهد و از طرفی مسئولیت پلیس و دستگاه های استان را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم سنگین تر می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو