فونیکسریمکسبهتام

با فرارسیدن فصل سرما و در قالب کمپین بازدید رایگان محصولات رنو

نگین خودرو به استقبال زمستان می‌رود

عصر خودرو: در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی نگین خودرو برگزار شد، مسئولان این شرکت از جزئیات جدیدترین طرح اجرایی سال جاری در بخش خدمات پس از فروش، با عنوان کمپین زمستانی بازدید رایگان محصولات رنو در راستای دستیابی به اهداف مشتری مداری خود خبر دادند.

نگین خودرو به استقبال زمستان می‌رود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲:۰۰
  • نگین خودرو به استقبال زمستان می‌رود
  • نگین خودرو به استقبال زمستان می‌رود
  • نگین خودرو به استقبال زمستان می‌رود
  • نگین خودرو به استقبال زمستان می‌رود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نادر وهاب آقایی، مدیر خدمات پس از فروش نگین خودرو در رابطه با کمپین بازدید رایگان محصولات رنو برای فصل سرما گفت:"خدمات پس از فروش ابزار سرویس و نگهداری نیست بلکه به‌نوعی ابزار بازاریابی به شمار می‌آید که در راستای افزایش فروش، جذب و حفظ و وفادارسازی مشتری است. شرکت‌ها از راهکارهای مختلفی برای دستیابی به این اهداف استفاده می‌کنند که یکی از این راهکارها راه‌اندازی این کمپین زمستانی است. ما از طریق برپایی این کمپین به مشتری‌ها اعلام می‌کنیم که این مجموعه حامی مشتری است و از پیش به مشکلات آن‌ها اندیشیده و درصدد رفع آن‌ها برآمده است."

وی در خصوص جزئیات کمپین ادامه داد:"این دومین کمپینی فصلی است که در سال جاری در شرکت نگین خودرو به‌منظور وفادارسازی و افزایش اطمینان خاطر مشتری‌ها برگزار می‌شود. در این کمپین خدمات مختلفی به مشتری ارائه می‌شود که در آن به‌صورت کاملا رایگان خودرو مشتری را چک آپ کامل می‌کنیم و در صورت نیاز به تعویض قطعات این امر با ارائه 10% تخفیف انجام می‌شود. این تخفیف تنها شامل حال قطعات تعویضی و مصرفی نیست چراکه اگر خودرو مشتری نیاز به کار صافکاری یا نقاشی داشته باشد نیز این ده درصد تخفیف در آن اعمال خواهد شد ضمن آن‌که تعویض روغن‌موتور کاسترول با همکاری شرکت کاسترول با تخفیف 20% همراه خواهد بود. این خدمات در حقیقت امتیازاتی هستند که در بهبود رابطه میان مشتری، شرکت و نمایندگی‌ها تاثیر بسزایی می‌گذارد. از این طریق مشتری‌ها کاملا آگاه می‌شوند که برای دریافت خدمات فنی و دوره‌ای خودروهای خود هیچ نیازی به مراجعه به مراکز غیررسمی ندارند و این خدمات از سوی شرکت مادر، بدون دریافت اجرت و با بالاترین سطح اطمینان از کیفیت و استاندارد به آن‌ها ارائه می‌شود."

وهاب آقایی در خصوص زمان برگزاری این کمپین گفت:"این کمپین در آستانه فرارسیدن بلندترین شب سال با شعار "نگین سرویس خدمتی به بلندای یلدا" از روز شنبه جاری مورخ 28 آذرماه تا 7 دی‌ماه به مدت 9 روز کاری در سراسر شبکه گسترده خدماتی نگین خودرو شامل 28 نمایندگی کلی در سراسر کشور به‌صورت موازی برگزار می‌شود. در اجرای این طرح نیز از روش‌های مختلفی چون ارسال پیامک، نصب بنرهای ویژه این طرح بر سردر تمامی نمایندگی‌های مجموعه نگین خودرو در سراسر کشور، اطلاع‌رسانی مطبوعاتی، آگهی‌های تبلیغاتی و ... از مالکان محصولات برند رنو دعوت به عمل می‌آید تا در این کمپین شرکت کنند."

وی در خصوص برنامه‌های شرکت نگین خودرو در خدمات پس از فروش افزود:"در مدیریت جدید شرکت نگین خودرو هدف بهبود شرایط برند و خدمات پس از فروش رنو در ایران است. یکی از ابزارهای اصلی این مهم ارائه خدمات مناسب به مشتری‌ها است. یکی از اقدامات مهم در این زمینه توسعه شبکه نمایندگی‌ها در کشور است به‌طوری‌که در ابتدای سال جاری تنها 6 نمایندگی شرکت نگین خودرو در سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات محصولات رنو می‌کردند که این تعداد در این مرحله به 28 نمایندگی رسیده است که نشان‌دهنده رشد و پیشرفت سریع مجموعه در گسترش و توسعه شبکه خدمات پس از فروش است. از سویی دیگر تیم فنی مجموعه، کارشناس‌های فنی، شبکه نمایندگی‌ها و ... مستقیما و تخت نظارت این شرکت تمامی آموزش‌های لازم را در سطح تخصصی دریافت می‌کنند. در ادامه فعالیت‌های خدماتی در بخش بازاریابی حوزه خدمات به‌منظور آسایش خاطر مشتری‌ها اقدام به همکاری مستقیم با مراکز بزرگ خرید، برج‌های تجاری و مسکونی کرده‌ایم که مشتری‌ها می‌توانند در زمان مراجعه به این مراکز خودرو را به نمایندگان محلی ما در آن مکان سپرده تا در حین خرید یا انجام فعالیت‌های شخصی خود خودرو آن‌ها به‌صورت رایگان موردبررسی قرار بگیرد."

وهاب آقایی در توضیح بیشتر برنامه خدماتی نگین خودرو ادامه داد:"برنامه دیگری که شرکت در زمینه بهبود شرایط خدماتی اجرا کرده است و نتیجه عمده آن در سال‌های آتی مشخص خواهد شد مقوله همکاری با دانشگاه‌ها است. هدف از انجام این همکاری برقراری رابطه میان صنعت و دانشگاه‌ها است. ازاین‌رو در دانشگاه شهید رجایی و یکی از دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی و آشنایی فناوری محصولات رنو کرده‌ایم. این مقوله چند مزیت عمده به همراه دارد؛ از یک‌سو دانشجویان با رنو و امکانات فنی موجود در محصولات این برند آشنا می‌شوند و از سوی دیگر با افزایش سطح دانش علمی، این دانشجویان پس از فارغ‌التحصیل شدن به برند رنو وفاداری پیدا خواهند کرد و ازاین‌رو در آینده جذب مجموعه ما خواهند شد."

او همچنان ادامه داد:" خوشبختانه با رفع برخی از تحریم‌ها ارتباط نگین خودرو با رنو فرانسه در ماه‌های اخیر به شکل قابل ‌ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است و در حال حاضر ما به‌صورت مستقیم از کمپانی مادر اقدام به خرید و سفارش‌گذاری قطعات می‌کنیم که موجب می‌شود هم حجم موجودی کالاها افزایش پیدا کند و هم زمان دسترسی مشتری به قطعات موردنیاز کاهش یابد که درمجموع موجب تسریع ارائه خدمات می‌شود. ازاین‌رو این یکی از بزرگ‌ترین امتیازات مجموعه نگین خودرو در مقایسه با سایر رقبای بازار است."

وهاب آقایی در تکمیل گفته‌ها ادامه داد:"فعالیت دیگری که حدود سه ماه است بدون انتشار رسانه‌ای و تنها از سوی مجموعه ما انجام می‌شود و از ابتدای دی‌ماه به‌صورت جامع آغاز خواهد شد اجرای برخی خدمات با عنوان خدمات پیشگیرانه است که با نام "نگین سرویس" شناخته می‌شود. در این طرح برخلاف آن‌که همچون سبک سنتی خدماتی در انتظار مشتری با خودرو آسیب دیده بمانیم، خود پیش از آنکه ضرر و آسیبی متوجه خودرو و شخص مشتری شود با انجام هماهنگی‌های پیشین به سراغ مشتری می‌رویم، خودرو وی را موردبررسی قرار می‌دهیم و با تشخیص ایراد‌های احتمالی اقدام به رفع آن‌ها می‌کنیم. این سبک سرویس خدماتی دقیقا منطبق با روش‌های روز دنیا در کشورهای پیشرفته است که ما نیز مشغول به انجام و گسترش آن‌ هستیم. ازآنجایی‌که این طرح کاملا جدید است تنها شامل حال خودروهایی می‌شود که از ابتدای مهرماه خریداری شده‌اند."

شکوهی، مدیر بازاریابی و فروش نگین خودرو در توضیح امکان پیوستن سایر مشتری‌های قدیمی‌تر به طرح نگین سرویس اضافه کرد:"به‌زودی و با راه‌اندازی باشگاه مشتریان در شبکه‌های مجازی آن‌ها این امکان را خواهند داشت که سطح تعاملات و ارتباط خود با مجموعه نگین خودرو را افزایش داده و در ازای میزان ارتباط خود با این مجموعه و با ورود به سطحی مشخص، از میزان خدمات درخور سطح موردنظر بهره ببرند."

وی در ادامه با تاکید بر مشکلاتی که یک شرکت لیزینگی و با نامی بسیار نزدیک به نام نگین خودرو برای این مجموعه ایجاد کرده است افزود:"باوجود ارائه تمامی این سرویس‌های خدماتی گسترده و جدید همچنان بسیاری از افراد ناآگاه هنوز مجموعه نگین خودرو را بانی مشکلات قضایی اخیر می‌دانند این در حالی است که نگین خودرو از طریق تریبون‌های مختلف و بارها اقدام به شفاف‌سازی این موضع کرده است و اینجا نیز تاکید می‌کنیم که نگین خودرو هیچ‌گونه ارتباطی با شرکت نگین خودرو آفتاب ندارد. بااین‌حال اخیر مشاهده می‌کنیم که میزان رضایتمندی مشتریان از نحوه ارائه خدمات این شرکت بر اساس اعلام وزارتخانه و همچنین میزان کیفیت محصولات وارداتی در سطح بسیار خوبی قرار دارد."

جهت کسب اطلاع از شرایط طرح زمستانی نگین خودرو و سایر اطلاعات مرتبط با محصولات رنو در ایران می‌توانید از وبسایت این شرکت به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه کنید.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

کرمان موتوراکستریم