فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه:

محور سرو آباد- پاوه از سمت کردستان بسته شده است

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بسته شدن محور سرو آباد- پاوه ارتباطی به استان کرمانشاه نداشته و مربوط به استان کردستان بوده و از سمت این استان مسدود است.

محور سرو آباد- پاوه از سمت کردستان بسته شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمد مرادی در خصوص آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون در اکثر محورهای استان مه گرفتگی داریم اما در هیچ محوری مشکل تردد نداریم.

    وی  در خصوص خبر بسته شدن محور سرو آباد- پاوه نیز گفت: بسته شدن این محور ربطی به استان کرمانشاه نداشته و مربوط به استان کردستان و از سمت این استان مسدود است.

    این مسئول در پاسخ به اینکه آیا هم اکنون محوری در استان وجود دارد که برای تردد از آن نیاز به زنجیر چرخ وجود داشته باشد، گفت: در حال حاضر هیچ محوری در استان برای تردد نیاز به زنجیر چرخ ندارد.

    سرهنگ مرادی تصریح کرد: از ابتدای فصل سرما ما بارها ابلاغ کردیم و باز هم بر آن تاکید داریم که رانندگان باید در این فصل حتما از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کرده و هم چنین زنجیر چرخ و تجهیزات فنی مورد نیاز برای عبور احتمالی از گردنه های برفگیر به همراه داشته باشند.

    وی خاطرنشان کرد: رانندگان موظف به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات فنی هستند و در غیراینصورت همکاران ما علاوه بر اعمال قانون اجازه ورود آن ها به مسیرهای برفگیر را نمی دهند.

    کنترل مستمر پلیس و برخورد با رانندگان متخلف در تمام محورهای استان

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از کنترل مستمر پلیس راه استان در محورهای مختلف استان خبر داد و  توصیه هایی نیز چون رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان، به همراه داشتن تجهیزات فنی لازم و اطمینان از سلامت خودرو داشت.

    وی تاکید کرد: رانندگان از عجله و شتاب بی مورد، خصوصا در گردنه های برفگیر پرهیز کرده و از پر بودن باک خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا در نتیجه برخورد با مواردی چون محدودیت های ترافیکی و... دچار مشکل نشوند.

    مرادی گفت: لازم است که رانندگان تجهیزات زمستانی چون لباس گرم و زمستانی، غذای کنسروی و... همراه داشته باشند. همچنین فاصله طولی با خودروهای جلویی خود را رعایت کرده، نسبت به بستن کمربند ایمنی اقدام و به توصیه های پلیس در طول محورها توجه کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو