فونیکسریمکسبهتام

از آذرماه سال گذشته تا کنون؛

تلفات جاده ای در البرز ۱۷ درصد کاهش یافته است

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز از کاهش ۱۷ درصدی تلفات جاده ای استان از آذرماه سال گذشته تا کنون خبر داد.

تلفات جاده ای در البرز ۱۷ درصد کاهش یافته است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، قاسم باقری صبح چهارشنبه در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که در سالن همایش های موسسه علوم دامی کشور مستقر در کرج برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز با پنج هزار و 122 کیلومتر مربع کوچکترین استان کشور به لحاظ وسعت جغرافیایی است.

    وی در ادامه با تاکید بر اینکه البرز بیش از 2 میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارد، گفت: استان البرز به دلیل جمعیت زیاد در ردیف مناطق پرتحرک قرار دارد. وجود ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان نشان دهنده اهمیت حمل و نقل در این استان جوان است.

    باقری با اعلام اینکه در حال حاضر 15 هزار و 791 دستگاه خودرو در بخش حمل و نقل کالا در البرز مشغول به فعالیت هستند، گفت: حجم حمل و نقل در استان البرز بالا است.

    به گفته مدیرکل حمل و نقل و پایانه های البرز 3 هزار و 103 راننده در بخش مسافربری به مسافران بین شهری خدمات ارائه می کنند که این تعداد نسبت به سال گذشته رشد 21 درصدی دارد.

    باقری با تاکید بر اینکه استان البرز به لحاظ ناوگان حمل و نقل در کشور دارای رتبه برتر است، اضافه کرد: بیشترین مسافت حمل و نقل کالا در کشور به البرز اختصاص دارد .

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع خدمات دهی حوزه حمل و نقل استان البرز به سراسر کشور این اداره کل کمترین شکایت از بخش حمل کالا و مسافر را دارد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه های البرز در ادامه یادآور شد: تلفات جاده ای در راه های استان البرز از آذر ماه سال گذشته تاکنون 17 درصد کاهش داشته است تلاش نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راه و شهرسازی قابل تقدیر است.

    وی به افزایش 200 درصدی دوره آموزش رانندگان در بخش حمل کالا و مسافر اشاره کرد و گفت: رسیدگی به تخلفات دوره های آموزش افزایش 100 درصدی را نشان می دهد.

    باقری در پایان اهدا کلاه ایمنی و تجهیزات و لوازم یدکی موتور سیکلت از سوی این اداره کل در قالب برگزاری جشنواره در شهرستان اشتهارد را یکی از اقدامات این اداره کل اعلام کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو