فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان یزد خبر داد:

اجرای طرح زمستانه پلیس‌راه در ۱۰ پایگاه جاده‌ای استان یزد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان یزد از اجرای طرح زمستانه پلیس‌راه در ۱۰ پایگاه جاده‌ای استان یزد با همکاری هلال احمر خبر داد.

اجرای طرح زمستانه پلیس‌راه در ۱۰ پایگاه جاده‌ای استان یزد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ احمد مظفری  اظهار داشت: پلیس راه استان یزد امسال با بهره گیری از نیروهای امدادی هلال احمر، در نقطه از استان به ویژه در گردنه‌های راه های کوهستانی اقدام به ایجاد پایگاه کرده است.

    وی افزود: در این پایگاه‌ها، ‌ علاوه بر کمک رسانی به خودروهای در راه مانده، اسکان ضروری نیز به مسافران داده خواهد شد ضمن اینکه در زمینه حوادث جاده ای نیز اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

    مظفری با بیان اینکه این طرح سال گذشته نیز در استان یزد به مرحله اجرا درآمد، اظهار داشت: این طرح آمار تلفات جاده ای را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

    رئیس پلیس راه استان یزد یادآور شد: علاوه بر استقرار پایگاه‌ها، طرح زمستانی پلیس راه نیز در جاده های استان اجرا می شود و با رانندگان متخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی برخورد خواهد شد.

    وی، یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های مستقر در جاده های استان یزد را گردنه علی آباد اعلام کرد و افزود: این طرح تا 23 اسفند در این نقطه اجرا می‌شود و تیم‌های پلیس‌ راه و یگان‌های امدادی در این پایگاه مستقر خواهند بود زیرا در سال‌های گذشته بیشترین مشکلات در تردد خودروها در ایام زمستان در این منطقه بوده است.

    مظفری همچنین یادآور شد: بسته های نمک و شن نیز برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌، در جاده های استان تعبیه شده تا در صورت لزوم مورد استفاده رانندگان قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه میزان تلفات جاده ای در استان یزد در سال جاری از کاهش هشت درصدی برخوردار بوده است، گفت: امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد کاهش بیشتر تلفات در جاده های استان یزد نسبت به سال گذشته باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو