فونیکسریمکسبهتام

برف و باران از یکشنبه شروع می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور شده و موجب ابرناکی، بارش باران و برف وگاهی وزش باد در جنوب غرب و برخی مناطق جنوب کشور خواهد شد.

برف و باران از یکشنبه شروع می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی با گذر امواج ضعیف تراز میانی جو کشور، بارش پراکنده برف و باران دربرخی نقاط دامنه های زاگرس مرکزی، شمال شرق، استانهای واقع در دامنه های البرز شرقی و شرق سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.

    وی گفت: روز شنبه با ورود سامانه پرارتفاع، آسمان در اکثر مناطق کشور پایدار پیش بینی می شود که منجر به انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی وپرجمعیت تهران، اصفهان، کرج و اراک خواهد شد. روز یکشنبه سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور شده و موجب ابرناکی، بارش باران و برف وگاهی وزش باد در جنوب غرب و برخی مناطق جنوب کشور خواهد شد.

    مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: بعد از ظهر در برخی مناطق غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز بارش پراکنده برف وباران رخ خواهد داد و در برخی مناطق جنوب و جنوب غرب پدیده رعدو برق دور از انتظار نیست.

    به گفته وظیفه، از اوایل یکشنبه شب با نزدیک شدن شاخه شمالی این سامانه و شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارشها روی استانهای ساحلی دریای خزر شروع می شود که روز دوشنبه گستره بارش در برخی مناطق شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور کشیده خواهد شد. با گذر شاخه جنوبی این سامانه از نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید و بارشهای پراکنده در برخی مناطق جنوب، شرق و جنوب شرق پیش بینی می شود.

    وی در مورد آسمان تهران در روز شنبه نیز گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری در پاره ای نقاط غبار محلی اوایل شب وزش باد پیش بینی می شود و بیشینه و کمینه هوای تهران به 7 و 3 درجه سانتی گراد می رسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو