فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی:

۷۹ میلیون تردد در جاده‌های آذربایجان غربی ثبت شد

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون نزدیک به ۷۹ میلیون تردد در جاده‌های استان ثبت شده است.

۷۹ میلیون تردد در جاده‌های آذربایجان غربی ثبت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، عبدالحسین علی اکبری با بیان اینکه از این میزان حدود 10 میلیون و 500 هزار مورد به تردد وسایل نقلیه سنگین است افزود: همچنین نزدیک به 68 میلیون و 500 هزار مورد نیز به تردد وسایل نقلیه سبک اختصاص داشته است.

    وی اضافه کرد: تردد یک میلیون و 157 هزار اتوبوس و دو میلیون و 940 هزار تریلی نیز از جمله مواردی است که توسط ترددشمارهای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی به ثبت رسیده است.

    علی اکبری ادامه داد: در حال حاضر 62 دستگاه تردد شمار در جاده‌های آذربایجان غربی نصب شده است در حالی که این تعداد در زمان مشابه سال گذشته 38 دستگاه بود.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: افزایش تعداد تردد شمارها در ثبت بهتر ترددها و همچنین ثبت تخلف‌های رانندگان در جاده‌های استان نقش بسزایی داشته است.

    علی اکبری اظهارداشت: همچنین در جاده‌های آذربایجان غربی 36 دستگاه دوربین نظارت تصویری وجود دارد که این تعداد پنج مورد بیشتر از زمان مشابه پارسال است.

    وی با اشاره به اینکه فاصله غیرمجاز، سرعت و سبقت غیرمجاز به ترتیب بیشترین تخلفات ثبت شده توسط ترددشمارها را در جاده‌های آذربایجان غربی به خود اختصاص داده‌اند، افزود: امیدواریم با توجه بیشتر رانندگان و پرهیز از عجله در مسافرت‌ها، تعداد تخلفات ثبت شده روز به روز کاهش یابد.

    علی اکبری با بیان اینکه در هشت ماه امسال چهار میلیون و 155 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در آذربایجان غربی جابجا شده‌اند که 16 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل این امر، افزایش استفاده از خودروهای شخصی توسط شهروندان در سفرهای بین شهری است.

    مدیرکل پایانه‌های آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال 63 موافقت ‌نامه اصولی برای احداث مجتمع رفاهی در جاده‌های استان صادر شده است افزود: هم اکنون 17 مجتمع رفاهی در حال بهره ‌برداری، 13 مجتمع رفاهی در نیز در حال احداث است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو