فونیکسریمکسبهتام

مرگ ۷ نفر در دو تصادف در جاده های مازندران

عصر خودرو- دو فقره تصادف در مسیر بهشهر - گلوگاه و همین طور مسیر نکا منجر به کشته شدن ۷ تن از هم وطنانمان شده است . در تصادفی که در مسیر بهشهر - گلوگاه رخ داده یکی از پرایدها به دلیل نشت گاز دچار حریق شده است.

مرگ ۷ نفر در دو تصادف در جاده های مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین،  7 نفر دیشب و امروز در جاده های منتهی به بهشهر در استان مازندران بر اثر تصادفات رانندگی جان باخته اند. این در حالی است که عکس های این تصادفات از شب گذشته در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و حکایت از شدت تصادف و بالابودن آسیب های وارده به سرنشینان و بدن آنها دارد.

    در تصادف مسیر منتهی به نکا یک دشتگاه پژو 206 با یک دستگاه خاور تصادف کرده است. در این حادثه 3 تن در دم جان باخته اند و از سرنوشت مصدومان تا این لحظه خبری به دست نیامده است.

    اما در حادثه ای که ساعتی قبل در محور بهشهر - گلوگاه روی داده 2 دستگاه پراید با هم تصادف کرده و 4 تن در پی این حادثه در دم جان باخته اند. عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی حکایت از انفجار و بروز حریق و سوختن اجساد دارد.

    به دلیل نشت گاز یکی از پرایدها، این خودرو دچار انفجار و حریق شده است. براساس اطلاعات به دست آمده سه سرنشین پرایدی که دچار حریق شده شامل 2 زن و یک کودک بوده اند.

    یکی از شاهدان ماجرا که در محل حضور داشت به خبرنگار ما گفت : به دلیل نامعلومی خودروی پرایدی که سرنشینانش یک مادر و 2 خواهر و فرزند آنها بوده از بریدگی به سمت جاده رو به رو منحرف شده و به شکل شاخ به شاخ با خودروی پرایدی که از روبه رو می آمده برخورد کرده است. در این حادثه راننده پرایدی که از مسیر منحرف شده از شیشه به بیرون پرت شده و جزو فوت شدگان نیست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط