فونیکسریمکسبهتام

هشدارهای پلیس به رانندگان همزمان با زمستان

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک از سراسر کشور، در حال حاضر در آزادراه کرج - تهران و قزوین کرج شاهد حجم بالای تردد و در مقاطعی ترافیک نیمه سنگین هستیم و به غیر از آن در هیچ یک از محورهای مواصلاتی مشکل ترافیکی گزارش نشده است.

    رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر گزارش‌های ما حاکی از این است که جو آرامی در جاده‌ها حکم فرماست و تنها دو محور شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل بارش‌ برف تا اطلاع ثانوی مسدود است.

    رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس در جاده‌ها خاطر نشان کرد: این طرح تا 23 اسفندماه ادامه خواهد داشت و با توجه به آغاز زمستان لازم است رانندگان و مسافران مواردی را مدنظر قرار دهند از جمله اینکه حتما در طول سفر با توجه به مسافتی که باید طی کنند یک یا چند وعده غذایی همراه داشته باشند. رانندگان نیز ضمن اینکه باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، باید نسبت به تجهیز خودروی خود به وسایل گرمایشی و همچنین ریختن ضد یخ در رادیاتور خودرو اقدام کنند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از رانندگان خواست پیش از حرکت از وضعیت جوی مطلع شده و معاینه فنی و بیمه نامه معتبر نیز به همراه داشته باشند.

    رحمانی همچنین از اعمال محدودیت در محور هراز خبر داد و گفت: تا 27 دیماه از ساعت 19 تا 5 صبح تردد کلیه وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل در محور هراز ممنوع خواهد بود؛ البته این ممنوعیت در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و دیگر ایام تعطیل رسمی اعمال نخواهد شد.

    رحمانی، هدف از انسداد موقت محور هراز را انجام عملیات عمرانی دانست.

    وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی در تمام ساعات شبانه روز با این شماره تماس بگیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو