فونیکسریمکسبهتام

قیمت سریع‌ترین خودرو جهان

عصر خودرو- سریع‌ترین خودرو جهان یک«مگا کار» است که توسط شرکت سوئدی کوئینگزبرگ تولید شده و قیمت آخرین دستگاه آن ۶ میلیون دلار تعیین شده است. این شرکت تنها ۶ دستگاه از این خورو تولید کرده که به جز یکی که مدل آن ارتقا یافته است، همگی به سرعت به فروش رفته‌اند.

قیمت سریع‌ترین خودرو جهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از هافینگتن پست، این خودرو «وان:1» نام دارد. این خودرو موفق شده است در پیست‌های اتومبیلرانی رکوردهای جهانی را بشکند. وزن این خودرو 1340 کیلوگرم است و 1340 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت این خودرو 439 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو همچنین دارای سریع‌ترین شتاب در جهان است و شتاب آن از صفر به 300 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بنابراین با توجه به مشخصات و ویژگی‌های این خودرو، قیمت 6 میلیون دلار برای آن منطقی به نظر می‌رسد. مطمئنا افرادی که به سرعت علاقه‌مند هستند و پول زیادی هم دارند، تمایل دارند میلیون‌ها دلار برای سریع‌ترین خودرو جهان پرداخت کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم