فونیکسریمکسبهتام

مسافران احتیاط کنند

راه های کرمان با وجود بارندگی باز است

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: با وجود بارش پراکنده باران و برف در محورهای استان کرمان در حال حاضر همه راه های استان باز است.

راه های کرمان با وجود بارندگی باز است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، عطاء الله منوچهری افزود: بارش های امروز جمعه بصورت برف در گردنه کفنوئیه محور شهرستان بافت و در اکثر نقاط استان باران بوده و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.
    وی بیان کرد: عوامل و اکیپ های راهداری کرمان با تجهیزات و امکانات کامل در راهدارخانه ها و راه های استان کرمان مستقر هستند.
    وی گفت: 23 راهدارخانه مستقر و سیار حوزه شمال استان به صورت آماده باش در راه های این استان فعال هستند.
    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کرمان افزود: سطح جاده ها هنگام بارندگی به دلیل وجود دود خودروها لغزنده می شود و رانندگان در این مواقع در جاده ها با سرعت مطمئنه و با احتیاط حرکت کنند.
    وی اظهار کرد: شماره تلفن های 32520016 و 32520919 مرکز مدیریت و مرکز بی سیم اداره کل راه و شهرسازی کرمان به صورت شبانه روز پاسگخوی وضعیت راه های استان به مردم و مسافران است.
    بارش باران و در برخی نقاط برف از روز گذشته (پنجشنبه) در اغلب مناطق استان کرمان آغاز شد و امروز شدت بیشتری گرفته است.
    اداره کل هواشناسی استان کرمان با پیش بینی تداوم بارش ها تا اوایل هفته آینده نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط