فونیکسریمکسبهتام

صعود مقتدرانه نگین خودرو به مرحله حذفی جام برند های برتر

عصر خودرو: در پی برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال برندهای برتر، نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران توانست با اقتدار از مرحله گروهی رقابت ها صعود کند.

صعود مقتدرانه نگین خودرو به مرحله حذفی جام برند های برتر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰
  • نگین خودرو
  • نگین خودرو
  • صعود مقتدرانه نگین خودرو به مرحله حذفی جام برند های برتر
  • نگین خودرو

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در جریان این رقابت ها، این پرسنل برندهایی شناخته شده و مشهور بازار ایران، در قالب تیم‌های فوتسال برای رقابت با دیگر برندها گردهم آمده‌اند. دومین دوره مسابقات فوتسال برندهای برتر با هدف نزدیکی هر چه بیشتر برندها با یکدیگر در فضایی دوستانه و رقابتی سالم از 12 آذرماه امسال آغاز شده است.

سیدعلی میرمحمدی، مدیر برگزاری مسابقات درخصوص جزییات همکاری برندها می‌گوید:"این مسابقات در شش گروه چهار تیمی از 12 آذر در مجتمع فرهنگی ورزشی سبز آغاز شده است. هدف این قبیل مسابقات در دو حوزه منابع انسانی و برندینگ قابل تامل است؛ در حوزه منابع انسانی به‌دلیل استفاده از ورزش برای افزایش روحیه و نشاط پرسنل و تعهد به برند و در حوزه برندینگ تعامل و معاشرت دوستانه برندها با یکدیگر در فضایی صمیمانه و غیررسمی در قالب تیم ورزشی."

علی شکوهی سرپرست تیم نگین خودرو اعلام کرد:"در پایان مرحله گروهی رقابت ها، تیم نگین خودرو که با تیم های بهنوش، خیریه محک و نوو نوردیسک هم گروه بود توانست با کسب 2 پیروزی و 1 تساوی و در مجموع با 7 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه 3 رقابت ها به مرحله حدفی مسابقات راه یابد.

تیم نگین خودرو متشکل از مهدی محمدی فر (کاپیتان)، هادی حسینی، نوید حاصلی، شهریار ناصری، مهرشاد مهرنوش، سعید بیانی، محمد رضوانی، احسان رضایی (دروازه بان) و احمد علیزاده با مربی گری مجید محمدی فر و سرپرستی علی شکوهی در این رقابت ها به میدان آمد.

نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، شب گذشته با درخشش بازیکنان خود به ویژه احسان رضایی سنگربان خود توانست دیدار پایانی رقابت های گروهی را با برتری 4 بر 1 برابر بهنوش به پایان برساند.

این پیروزی در حالی بدست آمد که حریف نگین خودرو در دوره پیشین این مسابقات مقام سوم را کسب کرده بود و شانس اول این گروه برای صعود بود. اما بازی درخشان مردان رنو در ایران توانست همگان را غافلگیر کند و همانگونه که نماینده این تیم در قرعه کشی رقابت ها عنوان کرده بود، نگین خودرو را به عنوان پدیده این مسابقات مطرح کرد.

علی هراتی‌فر، مدیر هماهنگی مسابقات در خصوص برندهای حاضر در این دوره افزود:"مایه خرسندی است که از اغلب حوزه‌های کسب‌وکار، برندهایی در این دوره حضور دارند. حتی برندهای بین‌المللی مانند DHL، BMW، TOYOTA، SAMSUNG، RENAULT،MG، HUAWEI   وNOVONORDISK  توسط نمایندگان رسمی خود در ایران در این مسابقات شرکت کرده‌اند."

از برندهای داخلی نیز بانک اقتصاد نوین، مبین نت، ایساکو، بهنوش، خدمات اول مخابرات، درنا، آسان پرداخت، دانشگاه آزاد اسلامی، خیریه محک، آپارات، روزنامه خبرورزشی، دهکده آبی پارس، الی گشت، روزنامه خراسان، نت برگ و هنر اول که در حوزه‌های کاری خود برندهای بزرگی هستند در این مسابقات حضور دارند.

دور حذفی این مسابقات از 17 دی ماه آغاز خواهد شد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو