فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان بوشهر:

راه‌های استان بوشهر از ایمن‌ترین محورهای کشور است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: راه‌های استان بوشهر از ایمن‌ترین محورهای کشور است.

راه‌های استان بوشهر از ایمن‌ترین محورهای کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ جابر پاپری در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان اظهار کرد: ماه گذشته 6 نفر در محور مواصلاتی اهرم به برازجان بر اثر تصادف خودروها جان خود را از دست دادند که نیاز است اقدامات اساسی در این مسیر اتخاذ شود.

    رئیس پلیس راه استان بوشهر از تبدیل محور پرتردد تنگستان به دشتستان به بزرگراه  خبر داد و افزود: برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در محور تنگستان به دشتستان این محور با برنامه‌ریزی انجام شده به بزرگراه تبدیل می‌شود.

    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه طی چند سال آینده این محور به بزرگراه تبدیل می‌شود اما نیاز است در کوتاه مدت اقدامات لازم برای جلوگیری از تصادفات اتخاذ شود.

    وی افزود: با توجه به اینکه نصب علائم راهنمایی و رانندگی کمک بسیار زیادی برای بهتر شدن عبور و مرور در جاده می‌کند اداره راه و شهرسازی شهرستان تنگستان در این زمینه اقدام لازم را داشته باشد.

    فرماندار تنگستان نیز از اجرای بزرگراه اهرم تنگستان به برازجان دشتستان خبرداد و گفت:  ساخت بزرگراه اهرم به برازجان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهربود که برای اجرایی شدن این پروژه 250 میلیارد ریال تخصیص یافت.

    غلامرضا ترک‌زاده افزود: با توجه  به اینکه بیش از 8 کیلومتر از این بزرگراه اجرا شده با تصمیم و اراده قوی برای ادامه عملیات این مسیر وجود دارد که بزودی اجرایی می‌شود.

    ترک‌زاده از استقرار یگان راهور در مسیر اهرم به برازجان درمحدوده شهر آباد تنگستان خبر داد و گفت: اقدامات لازم  برای ایجاد پایگاه پلیس راهور دراین شهر اتخاذ شده است.

    وی با اشاره به استقرار پلیس راه در بندر عامری تنگستان بیان کرد: پاسگاه  پلیس راه  در بندر عامری این شهرستان مستقر شده که  نیاز است امکانات و تجهیزات لازم برای این یگان در نظر گرفته شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو