فونیکسریمکسبهتام

لغزندگی جاده های آذربایجان غربی و مه گرفتگی شدید درگردنه های کردستان

محور کوهرنگ - مسجد سلیمان مسدود است

عصر خودرو- براساس گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی، به علت بارش سنگین برف و کولاک محور کوهرنگ - مسجدسلیمان محدوده های گردنه های چری و شامنصوری استان چهارمحال و بختیاری تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور کوهرنگ - مسجد سلیمان مسدود است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در پی بارش سنگین برف در محورهای کوهستانی استان چهارمحال و بختیاری، کولاک و یخ زدگی گزارش شده است؛ بطوری که تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
    همچنین براساس این گزارش، محورهای مواصلاتی استان کردستان نیز به دلیل بارش برف لغزنده است و در گردنه های خان و صلوات آباد نیز، مه گرفتگی شدید است.
    در این گزارش آمده است، به علت بارش برف در روز گذشته، در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی استان خصوصا گردنه ها لغزنده است؛ به رانندگان توصیه می شود ضمن رعایت فاصله طولی از شتاب و عجله نیز پرهیز کرده و با سرعت مطئنه حرکت کنند.
    همچنین براساس این گزارش، داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و اطمینان از آماده به کار بودن خودرو از جمله مواردی است که رانندگان هنگام مسافرت در فصل زمستان باید مد نظر داشته باشند.
    همچنین سطح اکثر جاده های آذربایجان غربی لغزنده است؛ لذا رانندگان باید برای تردد از محورهای لغزنده وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند، اما عبور و مرور در جاده های اصلی استان جریان دارد و استفاده از زنجیر چرخ در اکثر محورهای برفگیر استان به ویژه در گردنه های سخت گذر 'کله گاوی'، 'مائین بلاغ' و 'آغ بلاغ' الزامی است.
    به همین منظور گروههای پلیس راه، راهداری و هلال احمر در جاده های مواصلاتی استان مستقر و مشغول روانسازی ترافیک جاده ای هستند.عملیات برف روبی و تیغ زنی به دنبال بارش برف و کولاک از عصر روز گذشته تا هم اکنون در جاده های آذربایجان غربی در حال اجراست.
    با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی به جهت ابری بودن هوا و وجود مه شدید در محور ارومیه به سلماس به خصوص در گردنه های ' قوشچی ' و 'قره تپه ' استفاده از چراغ مه شکن ضروری است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو