فونیکسریمکسبهتام

بارش برف و کولاک همچنان ۱۱ محور کوهستانی در کشور را بسته است

عصر خودرو- سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور گفت: هم اکنون ۱۱ محور کوهستانی بدلیل بارش سنگین برف، کولاک شدید و کاهش دید بسته است.

بارش برف و کولاک همچنان ۱۱ محور کوهستانی در کشور را بسته است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا،  یاسر خالدی افزود: محورهای کوهرنگ به مسجد سلیمان در گردنه چری و شاه منصوری، مراغه به هشترود، تکاب، بیجار و سقز به بانه بدلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید از دیروز بسته است.
    وی با یادآوری اینکه محور مهاباد-سردشت و بوکان-مهاباد از دیروز بدلیل بارش سنگین برف بسته است، گفت: محورهای حسین آباد- دهکلان، پونل-خلخال، سروآباد-پاوه، گنج نامه-تویسرکان و شمشک-دیزین نیز همچنان مسدود است.
    سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشوربه همه رانندگان توصیه کرد، برای انجام سفرهای ضروری در فصل زمستان زنجیر چرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند و از سالم بودن فنی خودرو خود مطمئن شوند.
    خالدی افزود: بدلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید در برخی از محورهای کوهستانی کشور، شب گذشته بسیاری از هموطنان شب سردی را پشت سر گذاشتند لذا به رانندگان توصیه می شود هنگام سفر، همه تجهیزات مورد نیاز زمستانی را به همراه داشته باشند.
    وی به بازگشایی مسیر کرج-چالوس در محور کندوان گفت: این مسیر که بدلیل کولاک شدید، ساعت 2 بامداد امروز مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد؛ با این حال تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرخ عملی است.
    خالدی یادآورشد: کولاک شدید در منطقه ولی آباد و تونل کندوان سبب مسدود شدن محور کرج به چالوس شده بود اما با تلاش ماموران راهداری و همکاری پلیس راه کشور این محور صبح امروز بازگشایی شد.
    با آغاز بارش برف و کولاک شدید در برخی از محورهای مواصلاتی، از دیروز برخی از راه های کشور بسته شده است که ماموران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال بازگشایی این محورها هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو