فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

کولاک و یخ زدگی در برخی از محورهای مواصلاتی زنجان حاکم است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر کولاک و یخ زدگی در برخی از محورهای مواصلاتی استان حاکم است، گفت: رانندگان حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

کولاک و یخ زدگی در برخی از محورهای مواصلاتی زنجان حاکم است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی افزود: با توجه به بارش چند روز گذشته و وقوع کولاک شدید طی شب گذشته دید در محورهای زنجان به قزوین کیلومتر 50 تا 60 بسیار ضعیف است.

    وی اظهار کرد: همچنین کولاک و یخ زدگی در محور تهم به چورزق وجود دارد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: متاسفانه به علت یخ زدگی سطح جاده ها رانندگی به سختی انجام می گیرد که در این میان رانندگان حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

    شیر محمدی از رانندگانی که در فصل سرما اقدام به مسافرت می کنند، خواست وسیله نقلیه خود را به سیستم گرمایشی مجهز و قبل از حرکت خودرو را از لحاظ فنی و ایمنی کنترل کنند.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر کلیه راه های مواصلاتی استان زنجان باز است ولی تردد در برخی ازمحورهای مواصلاتی استان تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: پلیس راه در راستای برقراری امنیت جاده ها در فصل زمستان کنترل محسوس و نامحسوس خود از جاده ها را در دستور کار دارد و بیش از 500 نفر راه های استان را تحت نظارت دارد.

    شیر محمدی یاد آورشد: رانندگان به برف پاک کن خودرو خود بسیار توجه کنند چرا که عدم وجود برف پاک کن مانع دید راننده می شود.

    وی در خاتمه به عامل تصادفات در زمان بارش در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: در زمان بارش بیش از 80 درصد عامل تصادفات سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو