فونیکسریمکسبهتام

۱۲ تلاش گروهی برای نجات زن باردار در برف و کولاک

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آمبولانس و عوامل هلال احمر استان به همراه یک پزشک زن از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی - برای رسیدن بربالین زن باردار روستایی ۱۲ ساعت در راه بودند.

۱۲ تلاش گروهی برای نجات زن باردار در برف و کولاک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، آقاجانلو گفت: عصر روز گذشته موضوع زن باردار روستایی مبتلا به آنفلوآنزا به هلال احمر زنجان گزارش و عوامل هلال احمر نیز با استفاده ازیک دستگاه آمبولانس کمک دار و یک پزشک ساعت 18:10 راهی روستای ابراهیم آباد شدند.

    وی اظهار کرد: عوامل اورژانس پس از طی مسافتی به دلیل وجود برف و کولاک با بسته بودن مسیر ارتباطی مواجه و از راهداری درخواست کمک می شود که پس از مدتی بازگشایی - بولدزر دچار نقص فنی شده و از کار می افتد و آنها در 17 کیلومتری این روستا گیر می کنند .

    آقاجانلو افزود: عوامل راهداری با تلاش بی وقفه و وافر و با استفاده  از خودروهای سنگین به هر طریق ممکن راه برای تردد آمبولانس هلال احمر بازکرده و نفرات اعزامی نیز مسیر را ادامه داده و ساعت 7:30 صبح امروز بر بالین زن بیمار باردار روستایی می رسند .

    وی تصریح کرد: پزشک اعزامی پس از معاینه و درمان به اطرافیان این زن روستایی توصیه می کند که بیمار برای درمان کامل باید به بیمارستان منتقل شود که گویا بیمار خودداری می کند و پزشک نیز داروهایی را تجویز و سپس همراه با عوامل هلال احمر استان راهی شهر زنجان می شوند.

    این روستا که از 30 کیلومتر راه فرعی نیز برخوردار است در 25 کیلومتری مسیر ارتباطی زنجان - تهم قرار دارد که بارش برف و وقوع کولاک طی چند روز گذشته راه این روستا را بسته بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو