فونیکسریمکسبهتام

۱۰ خودرویی که در دیترویت نگاهها را خیره خواهند کرد

عصر خودرو: هر سال ژانویه نمایشگاه خودرویی دیترویت میزبان تعداد زیادی از شرکتهای خودروساز از سراسر جهان است و در این میان مدلهای مهمی در این محفل خودرویی رونمایی می‌شوند.

۱۰ خودرویی که در دیترویت نگاهها را خیره خواهند کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اتوگاید، سال گذشته در این نمایشگاه خودروهایی همچون فورد جی تی جدید، شلبی GT350R و آکورا NSX نگاه بازدیدکنندگان را به خود خیره کردند.

امسال نیز مطمئنا نمایشگاه دیترویت چند سورپرایز برای بازدیدکنندگان خواهد داشت، اما در این مطلب قصد داریم 10 خودرو برتر به انتخاب پایگاه اتوگاید را که انتظار میرود بیشترین توجهات را به خود جلب کنند معرفی کنیم.

این 10 خودرو شامل: کانسپت آکورا Precision، ب ام و M2، مینی ون کرایسلر Town & Country، جنسیس G90، هنریک فیسکر فورس وان، هوندا Ridgeline، اینفینیتی Q60 کوپه، لکسوس LC، پورشه 911 توربو و ولوو S90 خواهند بود.

نمایشگاه بین المللی خودرویی آمریکای شمالی 11 تا 24 ژانویه در دیترویت برگزار خواهد شد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم