فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران؛

آتش‌سوزی در گاراژی به وسعت ۲ هزار مترمربع واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)

این حادثه مصدومی نداشت

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ به وسعت ۲ هزار مترمربع واقع در ابتدای خیابان ولی‌عصر(عج) خبر داد.

آتش‌سوزی در گاراژی به وسعت ۲ هزار مترمربع واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، جلال ملکی درباره حادثه آتش‌سوزی در یک گاراژ اظهار داشت: در ساعت 14 و 15 دقیقه امروز آتش‌سوزی گسترده در یک گاراژ به وسعت 2 هزار متر، واقع در ابتدای خیابان ولی‌عصر(عج) به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 5 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

    وی ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی در مدت زمان 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند گاراژی به وسعت 2 هزار مترمربع که حدود 50 تا 60 خودرو نیز در آنجا بود، دچار حریق شده است.

    نجفی افزود: یک مغازه به وسعت 40 متر که کارگاه و انبار چوب بود، دچار آتش‌سوزی شده و آتش از طریق سقف گاراژ که چوبی و قدیمی بود، در حال سرایت به دیگر مغازه‌های واقع در این گاراژ بود.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: حدود 500 متر از سقف این گاراژ کاملاً شعله‌ور و دود و آتش درحال سرایت به خودروهای پارک‌شده در این گاراژ بود.

    ملکی افزود: آتش‌نشانان از دو جهت وارد عملیات شدند و آتش را تحت کنترل خود درآوردند و توانستند از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری کنند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در این حادثه هیچ‌گونه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم، ولی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشته شد و درحال حاضر هم آتش خاموش شده و مأموران آتش‌نشانی مشغول ایمن‌سازی هستند.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط