فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

برگزاری همایش هایی در سطح بین المللی عاملی برای رشد توسعه زیر ساخت های صنعت داخلی

عصر خودرو- نماینده مردم سبزواردر مجلس شورای اسلامی برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو را عاملی برای استفاده از فرصتها و افزایش سطح کمی و کیفی قطعه سازان و خودرو سازان دانست.

برگزاری همایش هایی در سطح بین المللی عاملی برای رشد توسعه زیر ساخت های صنعت داخلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن، برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو را برای صنعت خودرو کشور مفید دانست و افزود: صنعتگران در شرایط کنونی نیاز دارند با کسب دانش خارجی و بومی سازی آن، صنعت داخلی را توانمند کنند.عضو کمیسیون صنایع و معادن یادآور شد: در دوران پسا تحریم برگزاری چنین همایش هایی باعث می شود که در زمینه تبادل دانش فنی، تکنولوژی و آموزش نیروی انسانی و جذب سرمایه های خارجی اقدام موثر صورت گیرد و نگاه شرکای خارجی به صنعت ایران از یک وارد کننده مطلق تغییر یابد.

    سبحانی فر افزود: جذب سرمایه داخلی و خارجی در صنعت خودرو مطمئناً موجب ارتقاء سطح کیفی و کمی این صنعت خواهد شد و این دستاوردها با برگزاری همایش های مهم در سطح بین المللی موجب افزایش و رشد توسعه در زیر ساخت های  صنعت داخلی، خواهد شد.

    نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خودروسازان و قطعه سازان مسئولیت ارتقاء کیفیت را برعهده دارند و این موضوع در دوران پسا تحریم اهمیت بیشتری دارد و با اجرای مشارکت های داخلی و خارجی و استفاده از پتانسیل های موجود، می توانند کشور را در زمینه صنعت خودرو در منطقه و جهان پیشتاز کنند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تدبیر و برنامه ریزی مناسب شرایط قطعه سازان و خودروسازان در وضعیت بهبود قرار خواهد گرفت و این امر با حضور سرمایه گذاران خارجی و کسب تجربه از آنها و همچنین ارتقاء سطح دانش فنی داخلی در آینده ای نزدیک به وقوع خواهد پیوست و بزودی شاهد یک تحول در بخش خودرو و قطعات خودرویی خواهیم بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو